خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از مراسم نورافشانی در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شب نیمه شعبان و برپایی جشن های شعبانیه در مساجد شاخص این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۴۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمدصفوی با بیان این مطلب گفت: آذین بندی و فضاسازی بصری شهر، متناسب با اعیاد و ایام مبارک شعبان در میادین، محورهای مهم و محدوده پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام شده است تا چهره شهر با حال و هوای این ایام مبارک مزین شود.

صفوی نورپردازی دو موقعیت پل های عابر پیاده در خیابان فدائیان اسلام منتهی به حرم را ازاقدامات ویژه این ایام برشمرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان مراسم نورافشانی در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپاست و شهروندان با حضور در این مکان می توانند از این برنامه بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه با تعامل با ستاد شعبانیه شهرری برنامه ریزی و تدارک دیده شده است، گفت: برنامه های این ایام با رویکرد تقویت از جشن های مردمی به اجرا می رسد و مدیریت شهری نقش بستر سازی و حمایت از برنامه های معنوی شهروندان را برعهده دارد.

صفوی به برپایی جشن های مردمی این ایام در مساجد نیز اشاره کرد و افزود: مساجد سیدالشهدا(ع)، زین العابدین (ع)، کیهانی وحسینیه قائم آل محمد و پایگاه های امام سجاد(ع)، مسلم بن عقیل (ع)وشهدای گمنام و آستان امامزاده هادی (ع) از جمله موقعیت های برپایی جشن های این ایام است که با عنوان ساحت انتظار برگزار می شود.

شهردار منطقه 20 استقرار ایستگاه فرهنگی در مترو شهرری و مسجد کیهانی محله دولت آباد را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد که به منظور تقویت شور معنوی شهروندان به اجرا می رسد.

 

ارسال نظرات