خبرگزاری بسیج: رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت روز معلم پیامی صادر کردند .
کد خبر: ۹۰۱۳۴۴۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته معلم رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر پیامی صادر کردند .

در این پیام آمده است ؛

روز معلم فرصتی برای ارج نهادن به زحمات تمام کسانی است که در عرصه تعلیم و تربیت با جان و دل همت گمارده و با درک و شناخت درست از رسالت سنگین خود، به آموزش نسل آینده ساز می پردازند.

بی شک جایگاه شایسته ایران اسلامی در عرصه بین المللی و درخشش دانش آموزان و دانشجویان کشورمان در عرصه های مختلف، مرهون اهتمام خستگی ناپذیر آموزگارانی است که با اخلاص و از خود گذشتگی در جهت ، تقویت و انتقال علوم زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران عزیز را فراهم آوردند.

در ادامه آمده است :

هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شایسته ‌ای برخوردار است و معلمان این مرز و بوم به خوبی این وظیفه را انجام داده اند .

۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را که همزمان با شهادت معلم بزرگ انقلاب اسلامی، شهید مرتضی مطهری عزیز است به همه معلمان عزیز، خصوصا معلمان خوب باقرشهر تبریک می گوییم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم .

 

ارسال نظرات