خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین توکلی:

ترویج اندیشه های شهید مطهری درسطح جامعه یک ضرورت است.

حجت الاسلام و المسلمین توکلی با بیان این که اندیشه های ناب شهید مطهری یاری دهنده انقلاب و ملت ایران در صحنه جنگ نرم و میدان های نبرد فکری، فرهنگی و اعتقادی با استکبار جهانی بوده است، گفت: امروز ترویج اندیشه های وی درسطح جامعه به ویژه در میان نسل جوان یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۱۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

 حجت الاسلام و المسلمین توکلی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در لشکر هفت عملیاتی ولی عصر(عج)،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، از این استاد شهید به عنوان شخصیتی جامع کامل یاد کرد و گفت: آراء و افکار وی سبب درک عمیق جامعه از اندیشه های ناب اسلامی شد.

وی از استاد شهید مطهری به عنوان تبیین گر اسلام ناب در عصر کنونی یاد کرد و افزود: این روحانی وارسته با ژرف اندیشی کامل پایه های تفکر اسلامی را به دنیا معرفی کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در لشکر هفت عملیاتی ولی عصر(عج) بیان کرد:زمان شناسی، ژرف نگری، جامعیت، بصیرت، تقوا و اخلاص را تنها بخشی از خصوصیات بارز استاد شهید مطهری برشمرد و خاطرنشان کرد: این روحانی انقلابی در برخورد با جریان های انحرافی از ژرف اندیشی و بصیرت خاصی برخوردار بود.

حجت الاسلام و المسلمین توکلی با بیان این که آثار و اندیشه های شهید مطهری همواره زنده و مبنای فکری جامعه اسلامی است، تصریح کرد: درک عمیق اندیشه های این شخصیت دین شناس مانع از انحراف و کژی می شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در لشکر هفت عملیاتی ولی عصر(عج) از استاد شهید مطهری به عنوان معدود فلاسفه بزرگ اسلامی یاد کرد و افزود: ایشان به گونه ای نظام مند در باب اندیشه و ابعاد مختلف فلسفی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اقدام کرد که همواره به عنوان راه گشایی مناسب برای علاقه مندان به اندیشه هاب ناب اسلامی خواهدبود.


وی افزود: شهید مطهری از نظریه پردازان انقلاب اسلامی است که در طول عمر پربرکت خود به ویژه پس از پیروزی انقلاب نقش بزرگی در تبیین نظری و تئوریک مقوله های حکومتی و نظام سیاسی جمهوری اسلامی داشته است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار