خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: امروز ظرفیت و توان موشکی ما به‌جایی رسیده که به قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده و دشمن نسبت به این توانمندی حساسیت ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۹۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در آئین افتتاح مرکز مقاومت بسیج فولادشهر اظهار داشت: به برکت شهدا و خانواده شهدا و ایستادگی، مقاومت، صبر و از جان گذشتگی مردم امروز به جایی رسیده‌ایم که قدرت عمل در منطقه به دست جمهوری اسلامی سپرده شده و ابتکار عمل و حرف اول و آخر را نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان می‌کند.

وی افزود: دلبستگی، مراوده و مذاکره با آمریکا قطعا ما را به جایی نخواهند رساند بلکه باید به ظرفیت درونی، قدرت تفکر و نیروی جوانان اعتماد کرد چراکه امروز شاهد هستیم استفاده از نیروی دانشمندان داخلی و اعتماد به تحصیل کرده‌های ایرانی ما را به جایی رساند که در صنعت موشکی به خودکفایی رسیدیم.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس به دلیل تحریم و فشار‌های اقتصادی توان و ظرفیت چندانی نداشتیم. به طوری که در عملیات خیبر شهید غلامرضا یزدانی، شهید تهرانی مقدم و شهید حسن هادی یک بمب عمل نکرده عراقی را آورده و بر روی آن کار کردند تا بتوانند بر علیه نیرو‌های عراقی از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: انجام کار بر روی بمب عمل نکره بسیار خطرناک است، اما شرایط سخت همچون تحریم و نیاز به تجهیزات انسان‌های آزاده را وادار به انجام کار‌های خطرناک می‌کند تا بتواند جان مردم را نجات دهد، به هرجهت این کار انجام گرفت و این بمب به جزیره مجنون انتقال داده و شلیک شد. هرچند این بمب به هدف اصابت نکرد و حتی منفجر نیز نشد، اما نا امید نشدیم و امروز ظرفیت و توان موشکی ما به جایی رسیده که قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و دشمن نسبت به این توانمندی حساسیت ویژه‌ای دارد.

سردار فدا بیان کرد: امروز یکی از ارگان‌هایی که می‌تواند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف آحاد مختلف جامعه را به عرصه ظهور برساند شجره طیبه بسیج است، شجره طیبه بسیج تشکیلات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نیروی تمام نشدنی و پایان ناپذیر ایران اسلامی به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج ظرفیتی عظیم بوده که اقشار مختلف جامعه را می‌تواند حول محور ولایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی سازماندهی کرده و پس از آموزش آن‌ها را بکارگیری کند و امروز خارج از چهارچوب اداری شاهد راه‌اندازی مرکزمقاومت بسیج فولادشهر هستیم.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و مشارکت و پشتیبانی همه جانبه مردم فولادشهر و مسئولان شهرستان لنجان سبب شد پس از مکاتبه با مرکز و اعلام موافقت پس از بهارستان در فولادشهر مرکزمقاومت بسیج را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: امیدواریم ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه شهر فولادشهر با آغاز به‌کار مرکزمقاومت بسیج بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

به گزارش بسیج، در این آئین سرهنگ پرویز امیدی به عنوان فرمانده مرکزمقاومت بسیج فولادشهر معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها