خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) همدان:

امنیت امروز کشور مرهون ایثار شهدا و خانواده‌های آنان است

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) همدان گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران و خانواده معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود امروز شاهد این امنیت در کشور نبودیم.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۸۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

امنیت امروز کشور مرهون ایثار شهدا و خانواده‌های آنان استوجیهه محمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: از برنامه‌های اجرایی این هفته سرکشی و تکریم از خانواده شهدا بود که با حضو بسیجیان حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) همدان  برگزار شد.

وی افزود: هدف از این سرکشی این است تا بدانیم خانواده‌های شهدا چگونه فرزندان خود را تربیت کرده‌اند تا به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان گفت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و عزیزانی که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار است.

وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران و خانواده معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود امروز شاهد این امنیت در کشور نبودیم.

محمدیان در پایان با اشاره به صبر و استقامت زینب‌وار مادران شهدا خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار