مسئول گروه جهادی حرکت المحرومین در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
حجت الاسلام دارابی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: گروه جهادی "حرکت المحرومین " یک گروه کاملا مردم نهاد و خودجوش است که متشکل از اقشار مختلف است .
کد خبر: ۹۰۱۳۳۷۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
حجت الاسلام دارابی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: گروه جهادی "حرکت المحرومین " یک گروه کاملا مردم نهاد و خودجوش است که متشکل از اقشار مختلف اعم از دانشجو، طلبه، دانش آموز و... است که عمده‌ی نیرو‌های این گروه در کار بنایی و ساخت و ساز مهارت دارند.

مسئول گروه جهادی "حرکت المحرومین" اظهار داشت: کمترین کاری که ما میتوانیم برای این مردم انجام دهیم اینست که ذره‌ای از مشکلاتشان را برطرف نماییم.

وی ادامه داد: ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی و حمام، تعمیر منازل، پخش مواد غذایی و کمک‌های مردمی در دستور کار این گروه برای روز‌های آتی است.

حجت الاسلام دارابی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی بالغ بر ۱۵۰ نیرو دارد که تعداد ۲۰ نفر از نیروهایش از آذرماه در این مناطق مشغول به خدمت رسانی هستند و اکیپ بعدی گروه در روز‌های آینده به منطقه خواهند آمد.

مسئول گروه جهادی حرکت المحرومین ضمن تشکر از نیرو‌های خدوم سپاه بیت المقدس اظهار داشت: در بحث تدارکات و تامین وسایل ساخت و ساز علی الخصوص لودر و دیگر موارد مورد نیاز، سپاه بیت المقدس استان کردستان همکاری خوب و صمیمانه‌ای با ما داشتند.
ارسال نظرات