کارشناس فضای مجازی در گفت‌و گو با «بسیج»:
مطهری شریف گفت: دولت بایستی اقتصاد مقاومتی را اجرا کند، و تمام امکانات و منابع را برای کارآفرینی فراهم و در کارآفرینی اقشار مختلف جامعه را در راس کار قرار داده و تاکید آن بر قشر کم درآمد و متوسط جامعه باشد.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۶۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
محمد جواد مطهری شریف کارشناس فضای مجازی در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون تقویت پیام رسان‌های داخلی عنوان کرد: با توجه به این نکته که پیام رسان سکوی پرتاب است و می‌توان به کمک آن خدمات دیگری ایجاد کرد، مردم، رسانه‎‌ها و دولت وظایفی در این زمینه دارند که بایستی به اجرا در بیاید.
وی بیان کرد: پیام رسان‌های داخلی با ارائه خدمات قابل قبول خود بایستی بتواند نظر مردم را به خود جلب کند و وظیفه مردم است که از تولید ملی حمایت کنند.
مطهری شریف در ادامه افزود: وظیفه رسانه‌هاست که پیام رسان‌های داخلی را برای مردم تبلیغ کنند تا کاربران پیام رسان‌های داخلی افزایش یابد.
وی اظهار داشت: دولت بایستی تسهیل گری کند بدین منظور که دولت بایستی اقتصاد مقاومتی را اجرا کند، و بر این اساس بایستی تمام امکانات و منابع را برای کارآفرینی فراهم و در کارآفرینی اقشار مختلف جامعه را در راس کار قرار داده و تاکید آن بر قشر کم درآمد و متوسط جامعه باشد.
مطهری شریف تصریح کرد: دولت بایستی تشویقات و تسهیلاتی را برای توسعه پیام رسان ایجاد کند تا مردم در آن مشارکت حداکثری داشته باشند به صورتی که نباید بر روی یکسری پیام رسان‌ها تمرکز کند و از تصدی گری دست بردارد.
وی در پایان بیان کرد: قراردادن اینترنت رایگان در اختیار مردم برای استفاده از پیام رسان‌های داخلی، قرار دادن تسهیلات مالی و خدمات فنی در اختیار این پیام رسان‌ها از طرف دولت می‎تواند زمینه را برای پیشرفت پیام رسان‌های داخلی در کشور فراهم کند.
ارسال نظرات