در لردگان برگزارشد؛

دیدار فرمانده سپاه لردگان با مسئولین آموزش و پرورش

فرمانده سپاه ناحیه لردگان به همراه جمعی از پایوران با مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری وهفته معلم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۱۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده سپاه ناحیه لردگان به همراه جمعی از پایوران با مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری وهفته معلم در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه لردگان با تبریک روز معلم به نقش ویژه معلمان در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: نقش معلمان در جامعه امروزی انکار ناپذیر است و رابطه دانش آموزان با معلمان یک رابطه معنوی و باطنی است, دانش آموز معلم را شخصیتی محترم و ممتاز میداند که او را در بزرگ شدن و به استقلال و آزادی رسیدن , و به عضویت رسمی جامعه در آمدن کمک و مساعدت می نماید.
معاون اداری پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان لردگان نیز ضمن تشکر از تبریک فرمانده سپاه ناحیه لردگان در ارج نهادن به مقام شامخ معلم، اذعان داشت آموزش و پرورش از ظرفیت بالایی برخوردار است و در زمینه های مختلف با سپاه تعامل کامل دارد.



ارسال نظرات