سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه «زندگی به سبک رضوی» ویژه زوج‌های جوان غیرایرانی خبر داد
کد خبر: ۹۰۱۳۳۰۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی رضوی به نقل از آستان نیوز، فاطمه دژبرد گفت: این برای نخستین بار است که دوره آموزشی «زندگی به سبک رضوی» برای زوج‌های جوان غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همکاری اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برای برگزاری این دوره اظهار کرد: این مراسم ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ با حضور ۱۲ زوج لبنانی در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

دژبرد برگزاری مراسم عقد نمادین و جشن ازدواج، تبیین مهارت‌های زندگی برای تازه عروس و داماد‌های لبنانی و میهمان شدن این زوج‌های جوان بر سر سفره با برکت حضرت رضا (ع) را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که برای این دوره تدارک دیده شده است.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: زوج‌های جوانی که ازدواج‌شان را در سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ ثبت رسمی کرده‌اند می‌توانند از طریق سایت www.farhangi.aqr.ir یا مراجعه حضوری به خیابان نواب صفوی- ورودی حرم مطهر پیر پالان دوز- اتاق شماره ۳۶ در دوره «زندگی به سبک رضوی» ثبت نام کرده و بعد از دریافت کد رهگیری در تاریخ مشخص شده در همایش توجیهی و آموزش اولیه حضور یابند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها