نشست بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی با سخنرانی سرهنگ اسکندری فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر شهر کاکی برگزار شد
کد خبر: ۹۰۱۳۳۰۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگذاری از دشتی، سرهنگ عبدالله اسکندری در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت خواهران شهر کاکی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری منوط بر حمایت از مصرف کالای ایرانی ، وظیفه همه ما بسیجیان اطاعت از امر رهبری است.

وی افزود:امروز برای کشور ما مسئله کالای ایرانی مسئله مهمی است؛ و همه کسانی که این مسئله را باور دارند باید تلاش کنند این امر محقق شود.

اسکندری حمایت از کالای تولید داخل را نیازمند حرکت جهادی دانست و گفت: همه ما باید به این وظیفه دینی و ملی عمل کنیم و مطیع امر رهبر عزیزمان باشیم.

فرمانده حوزه ولیعصر شهر کاکی تاکید کرد: در این برهه زمان ما باید از شبکه اجتماعی تولید داخل استفاده کنیم و با فیلتر شدن تلگرام به سمت شبکه های ملی تمایل داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ما امروزه بدون هیچ لشکر کشی و هزینه ای توانسته ایم در تمامی جبهه ها پیشتاز باشیم و اگر همت مردم و حرکت جهادی جوانان انقلابی نبود چنین چیزی میسر نمی شد.

وی در پایان افزود: اگر از کالای تولید داخل حمایت شود هم چرخ اقتصاد از رونق نمی افتد و هم در زمینه های اقتصادی رشد چشمگیری خواهیم داشت و هم تولید کنندگان کیفیت کار خود را بالا می برند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها