خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس گفت: عقیدتی سیاسی برای سپاه و بسیج که وظیفه حفاظت و حراست از درخت انقلاب را دارد به منزله ریشه برای این درخت است که اگر ریشه قوی باشد هم استحکام و هم رشد درخت بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۶۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین ارمغان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده بود ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت مقام شامخ شهید مطهری، عقیدتی سیاسی را ریشه برای یک درخت دانست و عنوان داشت : عقیدتی سیاسی برای سپاه و بسیج که وظیفه حفاظت و حراست از درخت انقلاب را دارد به منزله ریشه برای این درخت است که اگر ریشه قوی باشد هم استحکام و هم رشد درخت بیشتر خواهد بود و اگر ریشه ضعیف باشد درخت هم ضعیف خواهد شد .

وی یکی از نقش های مهم عقیدتی سیاسی را نقش مربی و مصلح برای آن دانست و گفت : مربی هم باید خودش بسازد تا مصلح باشد چراکه اگر مربی خود را از لحاظ اعتقادی قوی نکند مصلح هم نخواهد بود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس افزود: همچنین تقارن سالروز شهادت استاد مطهری و سالروز میلاد امام زمان (عج) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی را مبارک خواند و نشان از وظیفه خطیر سپاه در حفظ انقلاب و تداوم آن تا ظهور حضرت ولی عصر دانست .

وی مهمترین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی را همایش حکمت مطهر ، دیدار با امامان جمعه اسلامیه و فردوس ، کوهپیمایی ، غبارروبی مزار شهدا ، حضور در مراکز فرهنگی و شرکت منسجم در نمازجمعه و سرکشی از خانواده معزز شهدا را از 12 تا 18 اردیبهشت اعلام و هدف کلی برنامه ها را تعمیق معنویت در بسیج و سپاه عنوان کرد .

در ادامه سرهنگ محمودی فرمانده ناحیه بسیج سپاه فردوس نیز انقلاب اسلامی را ادامه قیام ائمه و 1400 سال مبارزه حاد سیاسی علما و ائمه و مردم پس از سال دهم هجری دانست و گفت : در درون این نهاد مقدس نهاد دیگری بنام عقیدتی سیاسی تشکیل شده که خود نشان می دهد سازمانی که قرار است از انقلاب عقیدتی  اسلامی حراست کند باید دارای عقیده محکم و استوار باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها