فرمانده سپاه ناحیه فارسان به همراه جمعی از پایوران با مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری وهفته معلم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۶۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده سپاه ناحیه فارسان به همراه جمعی از پایوران با مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری وهفته معلم در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه فارسان با تبریک روز معلم به نقش هدایت گرانه معلمان اشاره کرد و گفت: نقش معلمان ستودنی است زیرا نقش تربیتی معلمان در فرآیند تعلیم و تربیت ازطریق حماسه سازی دراندیشه‌های جدید دانش آموزان درراستای کسب زندگی بهتر و حضور عالمانه تر در اجتماع بسیار مهم است.

وی در ادامه با ذکر این مطلب که انسان دو آموزنده دارد یکی روزگار و دیگری آموزگار که اولی به بهای زندگیت و دومی به بهای زندگیش، به تجلیل از زحمات بی دریغ معلمان جانسوز و دلسوز پرداخت و از برقراری تعامل و همکاری دو دستگاه در فضای شهرستان ابراز خرسندی کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فارسان نیز ضمن تشکر از تبریک فرمانده سپاه ناحیه فارسان در ارج نهادن به مقام شامخ معلم، اذعان داشت آموزش و پرورش از ظرفیت و گستردگی بالایی برخوردار است و در زمینه های مختلف میتواند موثر باشد.

ارسال نظرات