امام جمعه ایوان گفت : زیرساخت های مجازی را افرایش داد و پیام رسان های داخلی را تقویت کرد.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۵۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام حیدری  امام جمعه ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان با تبریک اعیادشعبانیه گفت:سرانجام برجام از آغاز مشخص بود، نتیجه برجام همان شد که  مقام معظم رهبری پیش بینی کرد و کسانی که برای برجام مدیحه سرایی میکنند این سخنان را بشنوند و قضاوت کنند.

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد:وزارت دفاع باید متولی جنگ باشد، دشمن اتاق جنگ را تغییر داده است و اتاق جنگ را به وزارت خزانه داری آمریکا برده است.

وی افزود:پیام رهبر انقلاب فراخوان دولت و ملت در میدان جنگ اقتصادی با دشمن است،حمایت از تولید ملی و حفظ ارزش پول ملی سنگر ماست و دولت باید در این زمینه تلاش کند که واقعا در این برهه ارزش پول ملی کاهش یافته است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به تقویت پیام رسانهای داخلی افزود:باید زیرساخت های مجازی را افرایش داد و پیام رسان های داخلی را تقویت کرد.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد:تونل پیامبر اعظم، درحالیکه که کار ترمیم و بازسازی آن شروع شده است ، مسولین باید مراقب باشند که چنین حادثه ای دوباره رخ ندهد و زیرا دراین مسیر  زائرین اربعین در تردد هستند که لازم است مراقبت لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد:شورای فرهنگ عمومی تشکیل شد ، مطالبه گری از اساسی ترین حقوق مردم است و مسولین باید پاسخگو مطالبه مردم باشند، یکی از مهم ترین مطالبه گری شهرستان ایوان سهم بندی بودجه باید عادلانه باشد. بودجه استانی حق مردم است. بودجه های عمومی نباید به حساب شهرستان باشد.

وی تصریح کرد:فرماندار ایوان باید  گزارش شفاف از بودجه سال 96 شهرستان به مردم ارائه بدهند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت :اقدامات عمرانی شهرداری نیازمند توانمندی شهردار و شورای شهر در استفاده از ظرفیت های شهرستان و گرفتن حقوق و بودجه های قانونی و حمایت مسئولین و مردم است.

وی گفت:شهرداری امکانات خوبی در اختیار دارد، و طبق قانون مبالغ قابل توجهی دارند.

وی بیان کرد: شهردار و شورای شهر حدود یک سال از فعالیت خود را پشت سر گذاشته اند و کار قابل ارائه ای مشاهده نکردیم.

 

ارسال نظرات