مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان گفت :هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی است
کد خبر: ۹۰۱۳۲۴۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام  "مهدی مرادی"؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد :هدف اصلی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بزرگداشت شهادت معلم انقلاب، شهید آیت الله مطهری و توجه به گسترش فعالیت های تربیتی و آموزشی از نظر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مرادی گفت : معلمان و مربیان امروز همچون شمع برای آرمان های اسلام و ارزش های انقلابی می سوزند تا این آرمان ها را به نسل های بعدی انتقال دهند.

وی تصریح کرد: دفتر نمایندگی ولی فقیه  همزمان با هفته عقیدتی سیاسی برنامه های مختلفی برای زنده نگه داشتن فضای پایگاه های مقاومت بسیج در نظر گرفته تا بسیجیان را بیش از گذشته با اندیشه های دینی و تربیتی استاد شهید، آیت الله مطهری آشنا سازد.

حجت الاسلام مرادی گفت: امروز بسیجیان ما باید با سلاح اعتقادی در میدان نبرد با مستکبران حاضر شود و تا در مقابل ایجاد شبهات دوستان غافل یا دشمنان دانا به خوبی پاسخگو باشد.

وی آموزش های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را از مهمترین بحث ها دانست و افزود: سپاه به عنوان پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی با رویکرد تربیت محور و معنویت افزایی به مسائل فکری، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری توجه ویژه ای دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ایوان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی برنامه های متنوعی همچون غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و .....برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار