سید حسین میری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری به مناسبت هفته کارگرسخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین
کد خبر: ۹۰۱۳۲۱۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

میری :حمایت از تولیدات داخلی بی شک عزت اجتماعی، شادابی  و همچنین حمایت از کارگران ایرانی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:سید حسین میری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری به مناسبت هفته کارگرسخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین بود .

میری فرمانده بسیج کارگری سخنران قبل ازخطبه نمازجمعه ورامین بیان کرد:کارگران ثابت كرده اندیکی ازمتعهدترین قشرهاي جامعه هستندوهمواره ضمن لبيك به ندای رهبرمعظم انقلاب،رهنمودهاي ایشان رانصب العین خویش قرارداده اند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری با اشاره به این نکته که کارگران همواره در خط مقدس دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قرار داشتند، اظهار داشت:کارگران همواره به وظیفه و رسالت خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی عمل کردند.

میری بر تحقق فرامین رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: حمایت از تولیدات داخلی بی شک عزت اجتماعی، شادابی  و همچنین حمایت از کارگران ایرانی را به همراه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه انتظار کارگران و مردم از دولت، نگاه به اقتصاد درون زا است، خاطرنشان کرد: دولتمردان با نگاه ویژه به جایگاه کارگران بسیجی که مانند جهادگران اقتصادی کشور عمل میکنند باید سعی کنند تا بسیج کارگری با انجام فعالیتهای آگاهانه خود به بهبود شرایط اقتصادی جامعه کمک کند.

میری با اشاره به اینکه نقش کارگر به عنوان خط شکن در جبهه اقتصاد مقاومتی برای هیچکس پوشیده نیست، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل کارگران میخواهیم از آنان برای ترویج و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

ارسال نظرات