مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه شهرستان سیب و سوران:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه شهرستان سیب و سوران گفت: بسیج سازندگی رقیب دستگاه های اجرایی نیست؛بسیج سازندگی حامی محرومین و همیار دولت است.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۹۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
جواد جهاندیده، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سیب و سوران در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی با اشاره به این مطلب که بسیج سازندگی رقیب دستگاه‌های اجرایی نیست؛ بسیج سازندگی حامی محرومین و همیار دولت است، افزود: این سازمان در راستای اجرای اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طبق ماده ۳ به منظور اجرای طرح‌های زود بازده و عام المنفعه و کم هزینه به عنوان دستگاه اجرایی و مجری بخشی از طرح‌های دولتی شناخته می‌شود و مجاز به تبادل موافقت نامه و یا انعقاد قرارداد با آن‌ها می‌باشد.
وی بیان کرد: امروز اقتصاد به عرصه اصلی جنگ و تقابل انقلاب اسلامی با دشمنان تبدیل شده است و باید با همان روحیه‌ی جهادی هشت سال دفاع مقدس وارد میدان شویم و با خرید کالای ایرانی و چشم ندوختن به بیگانگان و جلوگیری از واردات بی رویه تسکین آلام درد مردم باشیم.
جهاندیده اظهارداشت: باید با نگاه به ظرفیت عظیم داخلی و با حمایت از تولید کنندگان کالای ایرانی جهت حمایت ازنیرو‌های جوان، فراهم نمودن زمینه حضور و فعالیت درعرصه تولید و بکار گیری جوانان در عرصه تولید و اشتغال که طبق پیشگویی حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تشکیل سازمان بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور است استفاده نمود.
این مسئول ادامه داد: کار بسیج سازندگی و سپاه در امرخدمات رسانی بی نظیرشان در کمک به مردم در عرصه‌های مختلف عمرانی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و ایجاد امنیت پایدار الگویی آشکار برای دیگر نهاد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشور‌ها است و امروز این خدمت رسانی باعث افتخار ملت ایران و خاری در چشم دشمنان است.
جهاندیده گفت: با اینکه کار سپاه پاسداران کار خدماتی نیست در شرایطی که با دشمنان قسم خورده دست و پنجه نرم می‌کند که با این نهاد سرکینه بسته اند و لحظه‌ای دست از نقشه‌های شوم خود برنمی دارند، ولی باز هم علاوه بر مقابله با دشمنان در جهت کمک و خدمات رسانی به زلزله زدگان و همچنین خدمات رسانی در مناطق محروم کشور با روحیه‌ی جهادی و خستگی ناپذیر خود لحظه‌ای غفلت نمی‌کند.
مسئول بسیج سازندکی سیب و سوران تصریح کرد: بسیج سازندگی در رسیدن به این اهداف تمام تلاش خود را جهت عملیاتی کردن تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری درجهت کمک به اقتصاد و معیشت مردم با شعار خدمت بی منت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی در پایان اذعان داشت: اعزام گروه‌های جهادی به اردو‌های یک روزه و سه روزه به مناطق محروم جهت انجام فعالیت‌های عمرانی و محرومیت زدایی و کمک به کشاورزان در برداشت محصول گندم، واکسیناسیون دام سبک و سنگین، و سرکشی و بازدید از طرح‌های گروه‌های جهادی، توزیع ۲۰ سبد غذایی در مناطق محروم عشایری به ارزش ۲۰ میلیون ریال، غبار روبی مزار شهدا، دیدار فرمانده ناحیه به همراه گروه‌های جهادی با علما و روحانیون شهرستان جهت تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی، را از اهم برنامه‌های اجرایی در طول هفته بسیج سازندگی در این شهرستان برشمرد.
گفتنی است: برگزاری کارگاه آموزشی توانمند سازی مسئولین بسیج سازندگی، تجلیل از جهادگران و مدیران جهادی، گفتمان سازی استفاده از کالا‌های ایرانی به ویژه صنایع دستی شهرستان جهت ترغیب ادارات برای استفاده در مراسمات شهرستانی جهت تشویق افراد، تهیه و توزیع بروشور و بنر ازفعالیت‌های بسیج سازندگی درسال ۱۳۹۶، حضور گسترده گروه‌های جهادی با کاور بسیج سازندگی در نماز دشمن شکن جمعه، افتتاح پروژه‌های گروه‌های جهادی و... از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته بسیج سازندگی می‌باشد.
ارسال نظرات