مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دیلم:

کسانی که فساد می کنند خائن به امام زمان (عج) هستند

حجت الاسلام باقری گفت: کسانی که در پست و جایگاه های خود خیانت می کنند قطعاً مبارزه با امام زمان می کنند و اولین شاکی آنها امام عصر(عج) خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۷۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

روز گذشته حجت الاسلام نوذر باقری در جمع کارکنان سپاه و بسیج دیلم در شهر امام حسن در خصوص مسئله انتظار با بیان اینکه افق دید ما باید بلندتر باشد و فرج را محدود به تشیع نکنیم گفت: عید نیمه شعبان مختص ما شیعیان نیست و امام زمان امام تمام دنیا است و قرار است عدل را در تمام جهان بگستراند.
وی ضمن اشاره به اعتقاد برخی همچون انجمن حجتیه مبنی بر سکوت در برابر ظلم وفساد برای رسیدن فرج اظهار داشت: معمولا باطل در لباس حق پیروز می شود لیکن در آخر الزمان این شکل اتفاق نمی افتد و فساد عیان می شود و به اسم اسلام زنان و کودکان قتل عام می شوند.
این کارشناس مذهبی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل زحمات هزاران عالمی بود که زیر شکنجه جان باختند ولی عده ای اکنون با فساد و خیانت به اقشار مختلف مردم از جمله کارگران موجب نا امیدی و دلسردی آنان می شوند.
باقری راد در این رابطه تاکید کرد: ای کاش بجای اعتقادات مردم جان آنها را نشانه می رفتند چرا که با فساد و تضییع بیت المال مردم را از دین و انقلاب پشیمان می کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دیلم در خطاب به کارکنان سپاه خاطرنشان نمود: مبادا به خود مشغول باشیم و ظهور اتفاق بیافتد چرا که درپاسداری از اسلام خودسازی و تقوا بر آمادگی نظامی اولویت دارد و آن چیزی که قدرت ما را در دنیا مطرح کرده است و از ما می ترسند قدرت ایمان است.

ارسال نظرات