آزمون مرحله اول سیزدهمین دوره اعطای مدرک به حافظان ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

مرحله اول سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۶۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  مرحله اول سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 8 صبح به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش،  حدود 9 هزار نفر آمادگی خود را برای ثبت‌‌نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام کردند که رشته حفظ کل قرآن با نام‌نویسی 3 هزار و 500  نفر بیشترین سهم را در این آزمون داشته است.

آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان، هر ساله در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء برگزار می‌شود که امسال برای نخستین‌بار رشته حفظ 3 جزء نیز به این آزمون افزوده شده است که بر اساس فراخوان ثبت‌‌نام، این رشته مربوط به حفظ 3 جزء ابتدایی قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء خواهد شد.

داوطلبان شرکت در اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از امروز (شنبه 15 اردیبهشت) می‌توانند با مراجعه به لینک hefz.telavat.com کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

ارسال نظرات