امام جمعه دهگلان

معلم حقیقت طلب و چراخ راه هدایت بشریت است/ سربازان گمنام امام زمان (عج) پاسداران و حافظان ایران اسلامی هستند

امام جمعه دهگلان در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) پاسداران وحافظان ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۶۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی در خطبه‌ها نماز جمعه امروز دهگلان در مسجد جامع این شهر ضمن تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت امام عصر (عج) گفت: این روز بزرگ به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گذاری شده است و این سربازان گمنام با گذشتن از جان خود امنیت و آسایش رابرای این مملکت به ارمغان آورده اند.

امام جمعه دهگلان گفت: فداکاری و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر این سربازان مخلص امام زمان (عج) در کنار نیرو‌های نظامی، ضامن امنیت، آرامش، صلابت و عزت کشور اسلامی است.

وی امنیت و آسایش امروز کشور راثمره مجاهدت سربازان جان برکفی است که با همتی بلند از کیان و عزت این سرزمین دفاع می‌کنند تا نکند لحظه‌ای آرامشِ این مرز و بوم دستخوش دسیسه و فتنه‌ای شود.

امام جمعه دهگلان با اشاره به نا امنی کشور‌های اطراف ایران اسلامی گفت:امنیت وآسایش مردم و کشور ما به لطف این سربازان گمنام است که حافظ امنیت کشورشان هستند.

معلمان چراغ هدایت بشریتند


ماموستا محمدی در ادامه خطبه نماز جمعه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، معلم را چراغ راه هدایت بشر دانست و گفت: رسالت معلمان با وجود توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین از قبل شده است و این قشر در جامعه وظیفه بسیار سنگینی در این راستا برعهده دارند.

وی در ادامه گفت: معلمی از شغل‌های بسیار گران بهاست و این قشر باید قدر جایگاه و مقام خود را بدانند و در آگاهی دادن به نسل آینده و آشنایی دانش آموزان با خطر تهاجم فرهنگی تمام سعی وتلاش خودرا به کار بندند.

ماموستا محمدی افزود: معلم حقیقت گو و حقیقت طلب چراخ راه هدایت بشریت است و این چراغ نورانی درمسیر کمالات بشری بدست معلم قرارگرفته پس معلم باید به جایگاه و منزلت خودمتوجه شده و جامعه نیز متوجه معلم شود.

امام جمعه دهگلان گفت: بی‌تردید تعلیم و تربیت درنظام آموزش و پرورش ما مقدم بر هر امر دیگری است و یک تعلیم و تربیت سازنده نیازمند مشاوران و معلمانی متعهد، متخصص و با تجربه است.

ماموستا محمدی با اشاره به تلاش وافر اداره آموزش و پرورش دهگلان گفت: فعالیت مدیریت و آموزش و پرورش شهرستان با تلاش و همت معلمان خستگی ناپذیر شهرستان در استان و کشور از نظر رشد و ارتقاء حرف برای گفتن دارد که این نشانه تلاش بی وقفه معلمان این خطه است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار