دست پر سوره مهر الکترونیک در نمایشگاه

غرفه سوره مهر الکترونیک امسال در کنار غرفه اصلی به معرفی و ارائه جدیدترین دستاوردهای خود می‌پردازد و دوستداران کتاب را در عصر دیجیتال با محصولاتی چون کتاب‌های گویا اپلیکیشن کتاب‌خوان سوره مهر رهنمون می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۶۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از انتشارات سوره مهر،  از دیگر دستاوردهای  سوره مهر الکترونیک  که در نمایشگاه عرضه کتاب‌های تعاملی در حوزه بزرگسال و کودک است. در این برنامه که کاربر و والدین به راحتی می‌توانند بر آن نظارت داشته باشند مخاطب بزرگسال علاوه بر خواندن کتاب در فضای کتابخوان با استفاده از گوشی و تبلت هوشمند می‌تواند واقعیت افزوده آن را هم ببیند و حتی قسمتی از آن را کپی کند و یا در جاهای مختلف کتاب یادداشت بنویسد.

از جذابیت‌های دیگری که به‌ویژه برای کودکان جداب است صداگذاری روی کتاب‌ها با استفاده از گویندگان توانمند رادیو و خود نویسندگان آثار است که متن کتاب رابرای مخاطب می‌خوانند.
 کتاب‌های صوتی سوره مهر با طراحی به شکل جلد کتاب‌ها در غرفه عرضه می‌شود و  برای افرادی که زمان کافی برای خواندن کتاب ندارند گوش دادن به این کتاب‌ها در زمان‌های مرده مثل مسیر رفت و آمد و ترافیک بسیار مناسب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار