به مناسبت هفته معلم صورت گرفت.

دیدار فرمانده سپاه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار

به مناسبت هفته معلم فرمانده سپاه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار و معاونین آن دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۹۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  فرمانده سپاه بیجار و معاونین ستادی با حضور در اداره آموزش و پرورش روز معلم را به مدیر آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان شهرستان بیجار تبریک گفتند.

سعید شعبانی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی شهرستان بیجار با اشاره به حضور پر شور معلمان در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت:دوران طلایی دفاع مقدس مهمترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن هویت اصلی جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی این نسل است، گفت: آشنایی دانش آموزان با دستاورد‌های مختلف نظام و ترویج ارزش‌های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است.

فرمانده سپاه بیجار در این جمع از تعامل خوب آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد و بیان داشت: تشکیل حلقه‌های صالحین از مهمترین اقدامات بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش است.

شعبانی تکریم مقام شامخ معلمان را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و اظهار داشت:معلم با کار خود مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه در جمع کارکنان آموزش و پرورش بیجار هفته معلم را به جهادگران عرصه علم و دانش تبریک گفت.

غلامرضا جعفری با تاکید بر اینکه شغل معلمی جایگاه ویژه‌ای در سرنوشت آن مملکت دارد، بیان داشت:در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا جنگ نرم را علیه نوجوانان و جوانان ما آغاز کرده است، معلمان نقش بسزایی در هدایت دانش آموزان دارند.

وی یادآور شد:آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان تربیت چنین نسلی را فراهم می‌سازند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار