خطیب پرسمان دینی حرم رضوی:

مشکلات نباید مجوز فاصله گرفتن از خط انقلاب ‎شود

سخنران ویژه برنامه پرسمان دینی حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در راستای زمینه سازی حکومت مهدوی برای ظهور امام زمان(عج) تشکیل شده است، گفت: مشکلات نباید مجوز فاصله گرفتن از خط انقلاب شود.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۷۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام‎و‎المسمین صادق گلزاده در ویژه برنامه پرسمان دینی حرم مطهر رضوی که شب گذشته در حرم رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در راستای زمینه سازی حکومت مهدوی تشکیل شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از آرمان‎های اسلامی و اهل بیت(ع) ایجاد شد و سعی بزرگ ملت ایران زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی ادامه داد: مشکلات مجوز فاصله گرفتن از خط انقلاب نمی‎شود، لذا مؤمنان باید با توکل به خدای متعال و عنایت صاحب زمان(عج) در برابر سختی‎ها و دشمنی مستکبران ایستاده تا ظهور حضرت‎شان به وقوع بپیوندد.

گلزاده تصریح کرد: در روایات معصومین(ع) شهر مقدس قم به صورت واضح نام برده شده، در روایات آمده است که مردی از اهل قم قیام کرده و مردم را به اهل حق دعوت می‎کند، «حق» منظور عدالت، راه اهل بیت(ع)، قرآن و توحیدباوری است.

این کارشناس دینی عنوان کرد: خانواده‎ها باید در راستای فرهنگ مهدویت مطالعه کرده و با رفتار و کردار خویش تفکر مهدوی و انتظار واقعی را در بین اعضای خانواده و جامعه ترویج دهند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار