مدیرکل بهزیستی استان تهران خبرداد
مدیرکل بهزیستی استان تهران جمع آوری و پذیرش معتادان متجاهر در مراکز ترک اعتیاد را بر اساس روند طرح های پیشین دانست.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۶۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، اصغر باقری مدیرکل بهزیستی استان تهران، اظهار کرد: بر اساس سیاست های از پیش تعیین شده، معتادان متجاهر در استان تهران طبق روند پیشین جمع آوری می شوند و سپس در مراکز ترک اعتیاد بهزیستی و همچنین مراکز نگهداری از معتادان متجاهر تحت درمان قرار می گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعلام آمار جمع آوری 4 هزار معتاد متجاهر از فردا در شهر تهران نیز بر اساس سیاست های فوق است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: برخی از افراد که در مراکز ترک اعتیاد و مراکز نگهداری از معتادان متجاهر حضور دارند، با سپری شدن دوره درمان ترک اعتیاد خود، از این مراکز تزخیص می شوند و معتادان متجاهر تازه پذیرش شده جای آن ها را در این مراکز می گیرند.

غربالگری معتادان متجاهر در نخستین مرحله پذیرش

باقری در ادامه تاکید کرد: در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر  باید بگویم که طرح تازه ای برای این موضوع در دست اجرا نیست و ساماندهی و جمع آوری این افراد بر اساس طرح های پیشین صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مسئولیت پذیرش معتادان متجاهر در استان تهران با سازمان بهزیستی است و خدمات مورد نیاز این افراد در مراکز به آن ها ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران تصریح کرد: در ابتدای پذیرش معتادان متجاهر در مراکز ترک اعتیاد بهزیستی این افراد مورد غربالگری واقع می‌شوند و سپس دوره درمانی و ترک اعتیاد خود را در این مراکز سپری خواهند کرد.

ارسال نظرات