خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
در راستای بزرگداشت مقام استاد شهید، مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه، جمعی از دانش آموزان مدرسه دخترانه مهر آئین به همراه مسئولین خود با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خمینی شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۵۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این جلسه حجت الاسلام رحمتی ضمن تبریک ماه شعبان و سفارش به بهره مندی از اوقات آن در کسب معارف الهی و خودسازی جهت ورود به ماه مبارک رمضان_ میهمانی خدا – و تجلیل از مقام معلم و نقش سازنده معلمین و مربیان در تعلیم، تربیت و هدایت افراد جامعه گفت: همه ما مدیون معلمان خود هستیم و قادر به جبران زحمات آنان نیستیم و اگر توشه ای علمی و معرفتی داریم نتیجه تعلیم و تربیت آن بزرگواران است.
ایشان با تبیین فلسفه غیبت و انتظار ظهور اظهار داشت: ما در دوران غیبت رها نیستیم و با ولایت و نیابت عامه از ایشان در قالب ولی فقیه از عنایات امام عصر( ارواحناه فداه ) بهره مند هستیم و همین انقلاب اسلامی مقدمه ظهور ایشان و تشکیل حکومت جهانی اسلام را فراهم خواهد نمود.
وی با اشاره به هجمه انبوه شبهات اعتقادی و سیاسی به اذهان دانش آموزان خصوصا در فضای مجازی، تاکید کرد: اگر معلمین، دانش آموزان را با معارف دینی و ماهیت انقلاب و نظام اسلامی آشنا کنند، قطعا شبهات افراد برطرف می شود و تلاش شبهه افکنان خنثی و بی اثر می گردد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با بیان خطرات و آسیب های فضای مجازی، از دانش آموزان خواست که با ارتقاء سطح آگاهی و دینداری و رعایت اصول امنیتی و اخلاقی، برای خود در فضای رسانه ای و مجازی مصونیت ایجاد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها