خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: زمانی که مسئولان از خوی کوخ‌نشینی دور شده و رفتار کاخ‌نشینی داشته باشند باید فاتحه کشور را خواند، امروز اشرافیگری بین برخی مسئولان مصیبتی است که نباید از آن غفلت کرد.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۲۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان همه را به تقوای الهی توصیه و اظهار کرد: اگر متقی شدیم نباید از احدی ترس داشته باشیم چرا که قدرت فوق همه قدرت‌ها محافظ ما خواهد بود و دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به ایام میلاد حضرت ولیعصر، افزود: دنیا لب یک پرتگاه نابودکننده‌ای رسیده است که یا باید پرت شود و از بشریت چیزی باقی نماند و یا این‌که با یک انقلاب جهانی خطر از بشریت دور شود چراکه بشر هر روز سلاح‌های هسته‌ای جدیدی در زرادخانه‌های خود ساخته است.

* جهان باید با یک انقلاب جهانی به رهبری امام عصر نجات یابد

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: یکی از دانشمندان هسته‌ای آلمان گفته اگر جنگ اتمی در دنیا آغاز شود به ظهر نکشیده تمام بشریت و زمین نابود شده است و لذا شرایط دنیا به نحوی شده که جهان یا باید نابود کامل و تبدیل به یک کره خاموش شود و یا این‌که با یک انقلاب جهانی به رهبری امام عصر نجات یابد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس بشارت همه انبیا در آخرالزمان منجی خواهد آمد و دنیا را از آتش ظلم نجات خواهد داد، ابراز کرد: قرآن به حاکمیت زمین توسط بندگان صالح خداوند اشاره کرده است و این موضوع در همه کتب آسمانی بشارت داده شده است.

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه خداوند به مؤمنانی که عمل صالح انجام می‌دهند بشارت داده که اداره امور زمین به دست آن‌ها خواهد رسید، اذعان کرد: برخی می‌پرسند چگونه امام زمان با وجود سلاح‌های اتمی با دشمنان مبارزه خواهد کرد و پیروز می‌شود در حالی که خداوند بار‌ها چنین کاری انجام داده است و با یک عصای حضرت موسی، فرعون را ذلیل کرد و تشکیل حکومت الهی داد.

* امام زمان با پشتوانه الهی و آمادگی مردم، بر علیه ظلم قیام خواهد کرد

وی اضافه کرد: مگر حضرت داوود و سلیمان نتوانستند حکومت تشکیل دهند و جن و انس و پرندگان تحت سلطه و امر حضرت سلیمان بودند، خداوند بار‌ها قدرت خود را نشان داده است و امام زمان نیز با پشتوانه الهی و قدرت الهی و آمادگی مردم، بر علیه ظلم قیام خواهد کرد.

امام جمعه موقت شهر اصفهان بیان کرد: زمانی که مردم متحد شوند حکومتی نمی‌تواند با آن‌ها مبارزه کند و نمونه آن قیام مردم ایران علیه حکومت پهلوی بود.

وی با اشاره به حمله آمریکا به طبس که باعث شد آمریکایی‌ها با ذلت فرار کنند، ابراز کرد: این‌ها بخشی از اراده و قدرت الهی است و زمانی که دنیا بدمستی‌های خود را انجام داد برای پذیرش حقیقت آماده می‌شود.

حجت الاسلام میردامادی تاکید کرد: بعد از ظهور دیگر غم و غصه‌ای در دنیا نیست چرا که مردم به هر آن چه می‌خواهند می‌رسند و تنها غمی که هست این است که ثواب صدقه و انفاق از مردم گرفته می‌شود چرا که دیگر فقیری نیست که کسی بخواهد صدقه و انفاق بدهد.

* کارگران چند ماهی است حقوق نگرفته اند، ما از دستورات پیامبر و اهل بیت فاصله گرفتیم

حجت الاسلام میردامادی در ادامه به نامگذاری سال و ضرورت مقابله با توطئه اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: راه مقابله با توطئه اقتصادی دشمن حمایت از کالا و کار ایرانی است.

وی ادامه داد: شخصی در روز آخر عمر حضرت امیر به دیدار ایشان رفت و حضرت رویشان زرد بود از ایشان تقاضای نصیحتی کرد و حضرت دست او را گرفتند و گفتند من نیز در روز آخر عمر پیامبر به دیدار ایشان رفتم و ایشان نیز دست مرا گرفتند و گفتند به مسجد برو و سه نکته را به مردم بگو، خدا لعنت کند کسی را که مورد آق والدین است و خدا لعنت کسی را به فرمان امام زمانه خود گوش ندهد و خدا لعنت کسی را مزد کارگرش را ندهد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که حضرت امیر در خصوص تفسیر این کلام فرمودند که من و پیامبر پدران این امت هستیم و خدا لعنت کند کسی را که مورد آق ما شود و به فرمان ما گوش ندهد، ابراز کرد:، ولی امروز زمان ما از عدم اطمینان و خوشبینی به مذاکره با آمریکا گفت، اما کسی حرف او را گوش نکرد تا امروز رئیس‌جمهور آمریکا چنین اظهاراتی کند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب که نسبت به اظهارات ترامپ فرمودند: اگر او برجام را پاره کند ما آن را آتش خواهیم زد، اشاره کرد و افزود: کارگران ما چند ماهی است حقوق نگرفته اند، ما از دستورات پیامبر و اهل بیت فاصله گرفتیم چرا که حقوق کارگران خود را پرداخت نکردیم.

* آن‌هایی که هنوز کالای خارجی می‌خرند به حرف، ولی خود پشت کرده‌اند

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: رهبر انقلاب بهترین راه مبارزه با دشمن را مصرف کالای ایرانی می‌دانند، اما آن‌هایی که هنوز کالای خارجی می‌خرند به حرف، ولی و رهبر خود پشت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: دشمن می‌داند که در جنگ سخت و نظامی حریف ایران نخواهند شد و اگر ضربه‌ای بزند، ضربه‌ای سخت‌تر و شدیدتر دریافت خواهد کرد پس لازم است چشم امید خود را از بیگانه ببریم چرا که خداوند رزاق است، خداوند علی الدوام باران رحمت خود را بر مردم می‌بارد باید به خود متکی شویم و علت تعطیلی کارخانه‌ها را جویا شویم، چه کسی مجرم است که کارخانه‌ها با چند هزار کارگر تعطیل شده اند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: تنها راه عزت مسلمانان، تمسک به قرآن است، مشاهده کنید که چه جنایتکاران مزدور و فریب‌کاری و خشنی در حرمین الشریف بر سر کار هستند، آیا محاصره و جنگ با مسلمانان ضعیف یمن دستور قرآن است؟

وی با بیان این‌که زمانی که ترامپ اعلام می‌کند اگر آمریکا نباشد کشور‌های غربی نمی‌توانند یک هفته هم خود را حفظ کنند، گفت: این ذلیل شدن و خفیف شدن مسلمانان این کشورهاست.

* اشرافیگری بین برخی مسئولان مصیبتی است که نباید از آن غفلت کرد

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که حضرت امیر برای خود ذلت می‌داند که بهترین غذا را بخورد در حالی که برخی مردمش سر گرسنه بر زمین بگذارند، تاکید کرد: زمانی که مسئولان از خوی کوخ‌نشینی دور شده و رفتار کاخ‌نشینی داشته باشند باید فاتحه کشور را خواند، امروز اشرافیگری بین برخی مسئولان مصیبتی است که نباید از آن غفلت کرد.

وی در ادامه بیان کرد: به رسانه‌های مجازی نصیحت می‌کنم که دروغگویی و بی‌حیائی حدی دارد چرا که برخی رسانه‌ها اعلام کردند که در زمانی که خطیب جمعه خطبه می‌خواند مردم پشت به تریبون کردند.

حجت الاسلام میردامادی خاطر نشان کرد: این کشاورزان حق خود را می‌خواهند و چنین چیزی نبوده، تحریف سخنان از حربه‌های یهودیان است، آمریکا و رژیم صهیونیستی چه بخواهند و چه نخواهند حرکتی آغاز شده است که تا ظهور ادامه خواهد داشت و دشمنان بدانند اگر گلوله‌ای به سمت کشورمان بیاید آتش آن‌ها را فرا خواهد گرفت.

سالروز وفات شیخ صدوق صاحب بیش از ۳۰۰ جلد کتاب در باب حقانیت شیعه که شیخ مفید نیز از شاگردان این عالم وارسته بود از دیگر موضوعاتی بود که میردامادی به آن‌ها اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها