فرمانده حوزه کوثر آذرشهر:

امنیت امروز کشور به برکت صبر زینبی خانواده شهداست

فرمانده حوزه کوثر آذرشهر در دیدار از خانواده شهید اسدالله قربانی و عیادت از پدر این شهید، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا با صبر زینبی خود اسوه های ماندگار طول تاریخ اند و امنیت امروز کشور، مرهون فداکاری های آن هاست.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۰۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رقیه خردمند اظهار داشت: دلاورمردانی همچون شهید قربانی جان خود را در کف اخلاص نهاده و در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کردند تا امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

مادر شهید قربانی نیز در ادامه با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: اسدالله جوانی مومن و مهربان بود و همیشه به پدر و مادر خود احترام می گذاشت.

امنیت امروز کشور به برکت صبر زینبی خانواده شهداست

وی افزود: من هم اکنون حال مادران و خانواده شهدای مدافع حرم را به خوبی درک میک نم چراکه در آن زمان نیز مردم کنایه می زدند پسرتان به خاطر پول به جبهه رفته است ولی وقتی اسدالله شهید شد و مدارک و وسایل او را برایمان آوردند، دیدند شهید در یادداشتی همه حقوق خود را برای کمک به نیازمندان و محرومان بخشیده است.

پدر شهید قربانی به علت بیماری عفونت ریه حدود هفت ماه است که در بستر بیماری افتاده و فرزندان دیگرش از او پرستاری می کنند.

دانشجوی شهید اسدالله قربانی در سال 1339 در روستاس شیرامین آذرشهر متولد شد و در تاریخ 23 شهریور 1362 در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار