تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش‌های مخلصانه «حاج عبدالله والی»، بشاگرد را به کانونی برای کادرسازی انقلاب تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۹۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم بشاگرد با بیان اینکه تمام دغدغه رهبر معظم انقلاب رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفان است؛ خاطرنشان کرد: معظم له بار‌ها در جلسات گوناگون عمومی و خصوصی با مسئولان عالی کشور نسبت به توجه به محرومان و مستضعفان تأکید کرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: روحیه، اعتقاد و باور مردم این منطقه نسبت به ارزش‌های اسلامی و توجه دختر و پسر جوان این منطقه به ارزش‌های انقلاب سرمایه بسیار بزرگی است که باید قدر دانست و زیبنده نظام اسلامی نیست که این مردم از فقر و بیکاری فزاینده رنج ببرند.

وی با بیان اینکه یاد مرحوم «حاج عبدالله والی» گرامی باد که منطقه بشاگرد شاهد تلاش‌های مخلصانه اوست و این نقطه را به کانونی برای کادرسازی انقلاب تبدیل کرده است. تصریح کرد: امامان و پیشوایان دین به ما آموختند که گره گشایی از زندگی مردم بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، بهترین وسیله قرب به خداست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ارائه خدمت و توزیع بسته‌های غذایی در خانه‌های مردم مستضعف پسندیده است، اما اساس کار ایجاد اشتغال تا ریشه کن شدن بیکاری است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: شما مردم صلابت، استحکام، ایستادگی و مقاومتی در کشور به وجود آوردید که ترس در دل دشمن ایجاد کرده است، دشمن نه اینکه نخواهد، بلکه نمی‌تواند به این ملت حمله کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها