مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در نماز جمعه ارومیه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب در همه شرایط در برابر دشمنان مقاومت کرده و کوچک ترین هراسی در این راه نداشته اند.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۸۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه با تبریک نیمه شعبان به ویژگی های یاران امام عصر(عج) پرداخت و گفت: یکی از ویژگی های یاران حضرت امام زمان(عج) بندگی خدا با تمام وجود است آن هایی که دوستدار خداوند متعال هستند و در تمامی احوال بندگی را رعایت می نمایند.

وی فروتنی در برخورد با دیگران را یکی دیگر از ویژگی های یاران حضرت برشمرد و افزود: فروتنی و تواضع با دیگران یکی از مهم ترین صفات بندگان مخلص خداست چرا که کبر و غرور در یاران امام عصر(عج) جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: مقاومت در برابر مصائب و دشمنان اسلام از دیگر ویژگی های یاران بقیه ا... می باشد و اینان در برابر دشمنان خدا هیچگاه تسلیم نمی شوند و حضرت امام خمینی(ره) با شناخت دقیق از امام زمان(عج) و مسیر روشن ولایت تابلویی برای ملت ترسیم نمود و فرمودند:"ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد."

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول 4 دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی با در اوج مظلومیت و غربت در برابر تجاوزات و تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام با اقتدار ایستادگی کرده و به حول و قوه الهی معادلات سیاسی جهان را که به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود بر هم زده و شعار نه شرقی و نه غربی را به تمام جهانیان ثابت نمودند.

حجت الاسلام سرایی به ایستادگی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس نیز اشاره و تصریح کرد: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس با تعبد و اخلاص و ولایتمداری و شجاعت و شهادت طلبی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب مقاومت نموده و پرچم حریت و آزادگی را به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: عظمت و اقتدار نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت نیروهای مخلص و خدا ترس و ولایتمدار بوده و سپاه با این روحیه شهادت طلبی و جهاد مورد غضب و کینه استکبار در طول انقلاب قرار گرفته است.

سرایی ادامه داد: پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب در همه شرایط در برابر دشمنان مقاومت کرده و کوچک ترین هراسی در این راه نداشته اند و تخیل و رویای مبارزه با رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در میدان عمل نشان دادند لذا امروز شاهد جو سازی های رسانه ای و منطقه ای علیه سپاه می باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در ادامه سپاه پاسداران را بازوی پرتوان و مقتدر نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: افتخار نیروهای سپاه در این است که با تفکر بسیجی و با تبعیت محض از فرامین رهبری امروز به بالندگی و رشدی رسیده است که مورد هراس دشمنان واقع شده و آمریکا سپاه را سدی در برابر سیاست های جنایتکارانه خود در منطقه می داند.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با بیان اینکه روحیه محافظه کاری در سپاه وجود ندارد، افزود: برابر قانون اساسی وظیفه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی به عهده سپاه بوده لذا با روحیه محافظه کاری نمی شود از انقلاب دفاع کرد و بر همین اساس در هر جایی که انقلاب اسلامی تهدید شود سپاه پاسداران با قدرت وارد عمل خواهد شد و از این یادگار امام و شهیدان والامقام دفاع می نماید.

حجت الاسلام سرایی در پایان جهاد فی سبیل ا... را از دیگر مشخصه ها و ویژگی های یاران امام عصر(عج) عنوان کرد و گفت: پشتوانه نظام جمهوری اسلامی عاشوراست و ملت بزرگ ایران همچنانکه در زمان حیات امام راحل در دفاع از انقلاب در جبهه های حق علیه باطل حاضر شده و از انقلاب اسلامی دفاع نمودند امروز اگر لازم باشد با فرمان ولی امر مسلمین در همه میدان های سخت و اقتصادی و سیاسی و غیره حضور یافته و مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان خواهند زد.  

ارسال نظرات