خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج مصباح، برای اولین بار گردهمایی رزمندگان روستای تاش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۷۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این گردهمایی بیش از ۲۵۰ رزمنده این روستا که در استان سمنان و گلستان ساکن هستند در مسجد حضرت ابوالفضل روستای تاش سفلی حضور یافتند.
در این گردهمایی در ابتدای ورود رزمندگان دفاع مقدس با آتش و اسپند و شربت پذیرایی و سپس عکس یادگاری از این یادگاران دفاع مقدس گرفته می‌شد و سپس به مکان گردهمایی راهنمایی می‌شدند.
امام جمعه شهر مجن، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان و برخی مسوولان شهرستان شاهرود و استان گلستان نیز میهمان این محفل نورانی بودند.
در این گردهمایی که مزین به تصاویر ۲۵ شهید روستای تاش نیز بود مراسم یا سرود جمهوری اسلامی و قرائت قرآن آغاز و کلیپی از دوران دفاع مقدس و شهدای روستا پخش شد و در ادامه روایتگری راویان دفاع مقدس عباس اکبریان، خواجه میرزایی و قربانی اجرا شد و رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان که از بین شهدای بهمنی نژاد روستای تاش بود به ایراد سخنانی در باب استکبار جهانی و حفظ انقلاب پرداخت.
اقامه نماز ظهر و عصر و پذیرایی از رزمندگان دفاع مقدس و گرفتن عکس یادگاری دسته جمعی رزمندگان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی باشکوه بود.
سعید قربانی فرمانده پایگاه مصباح حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و مسئول برگزاری این گردهمایی نیز در این نشست با بیان اینکه در پیگیری اولیه ۸۰ رزمنده این روستا شناسایی شد افزود: در پایان فروردین ماه این تعداد به ۲۰۰ نفر رسید و امروز با آمارگیری و ثبت نام تاکنون بیش از ۲۶۰ رزمنده این روستا شناسایی شده که به ازای هر شهید ۱۰ رزمنده و با توجه به جمعیت آن زمان این روستا رقم قابل توجهی است.
وی با بیان اینکه این گردهمایی مقدمه برگزاری یادواره شهدای این روستا گفت: در تابستان سال جاری یادواره شهدا برگزار و هر ساله به لطف خدا همراهی شما یادگاران دفاع مقدس ادامه دار برگزار خواهد شد.
قربانی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۶ بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه توسط پایگاه بسیج مصباح در روستا برگزار شد افزود: در نظارت ستادی که از حوزه به عمل آمد این پایگاه در بین ۲۰ پایگاه منطقه بسطام رتبه دوم را کسب کرده که این به مدد و همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای تاش علیا و سفلی و بسیجیان این پایگاه محقق شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها