حجت الاسلام علیزاده در جمع بسیجیان و جوانان عاشورایی اشکفتک گفت: شناخت آخرین ذخیره الهی حضرت امام زمان (ارواحنافداه) برای همگان لازم است.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۷۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم هفتگی جوانان عاشورایی و بسیجیان اشکفتک برگزارشد.

حجت الاسلام علیزاده با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه فرخنده میلاد با سعادت امام زمان(ارواحنافداه) و گرامیداشت سالگرد شهادت علامه شهید آیت الله مطهری و هفته مقام معلم به وظایف شیعیان در عصر غیبت پرداخت.

وی ادامه داد:شناخت حجت خدا و معرفت به امام زمان(ارواحنافداه) - تهذیب نفس و کسب فضایل اخلاقی تلاش برای اصلاح جامعه - کسب آمادگی های فکری ، فرهنگی عقلی ، نظامی و ... برای یاران امام زمان از جمله وظایف شیعیان در عصرغیبت است.

حجت الاسلام علیزاده گفت: توبه از گناهان - اطاعت و پیروی از ولی فقیه، نائب امام زمان (ارواحنافداه)-دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج آن امام همام و صدقه دادن برای سلامتی حضرتش از دیگر وظایف ما در عصر غیبت می باشد.

وی ادامه داد:انجام اعمال عبادی به نیابت از امام عصرعلیه السلام - توجه خیلی خاص به بعضی از اماکن مثل مسجد مقدس جمکران ، مسجدسهله و... - توسل به امام زمان علیه السلام و خواند ادعیه و انجام واجبات ، از موارد دیگر وظایف شیعیان است.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت دعای توسل ، برگزای مسابقه و تقدیم جوایز به نفرات برتر و تجلیل از تلاشهای بی وقفه جمعی از معلمین عزیز با اهداء شاخه های گل از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات