خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه:

تربیت درست نسل آینده نیازمند معلمان آگاه و تلاش آن هاست

امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در پرورش نسل ها گفت: سلامت و تربیت سالم نسل های آینده و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف نیازمند تلاش معلمان آگاه است.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۶۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد  افزود: معلم نقش اساسی در جامعه ایفا کرده و موجب ترویج علم و آگاهی در بین اقشار و نسل های مختلف می شود.
وی ادامه داد: اگر امروز مقتدرانه و با غرور و افتخار در برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده و شاهد توسعه کشور هستیم، همه در سایه اعتماد به جوانانی است که در مکتب معلمان بزرگ و فرهیخته این مرز و بوم پرورش یافته اند.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: استقلال و خودکفایی در کنار پیشرفت های بزرگ در علم و دانش مستلزم اهتمام معلمان در تربیت دانش آموزان و نسل های مسئولیت پذیر و متعد است.
خطیب جمعه مراغه گفت: قشر بزرگ و فرهنگی معلمان همواره حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و از این رو مسئولان کشور باید در زمینه تکریم آنان و تامین نیازها و رفع دغدغه های آنان تلاش کنند.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: تربیت دانشمندان، شخصیت های بزرگ سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری و افرادی متعهد و با اخلاق همه و همه با اهتمام و تلاش معلمان انجام شده است.
وی اضافه کرد: جامعه ای در عصر حاضر برتر است که معلمان آن از همه بالاتر و برتر بوده و اخلاق مداری و تعهد را سرلوحه کارهای فرهنگی و تربیتی خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها