خبرهای داغ:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

مهدویت راه مقابله با استکبار/انقلاب تشییع را در جهان زنده کرد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: دشمنان یک هزار و ۴۰۰سال تلاش کردند تا شیعه را به‌صورت منزوی درآورند اما این انقلاب توانست تشییع را در سطح جهان زنده کند.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۴۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود که در مصلی مدرسه قلعه این شهرستان یرگزار شد، بابیان اینکه روزانه صد‌ها کانال، شبکه و سایت علیه انقلاب و نظام حرف می‌زنند، ابراز داشت: گاهی در منظومه عالم حکومت را به علت مشکلات موجود قضاوت می‌کنیم که همین اتفاقات در زمان پیامبر اکرم (ص) نیز وجود داشت که نباید اجازه دهیم این اشتباهات تکرار شود.
وی بابیان اینکه باید کلاهمان را در برابر آثار انقلاب در ظهور قاضی کنیم، افزود: اگر انقلاب نبود پدیده ظهور میلیون‌ها سال طول می‌کشید و اگر اراده کنیم می‌توانیم ظهور را جلو بیندازیم.
امام‌جمعه موقت شاهرود ضمن بیان اینکه با احیای اسلام در آسیا، منطقه که جولانگاه مارکسیسم بود رهایی یافت، ابراز داشت: این مهم را مرهون انقلاب و تلاش‌های رهبری هستیم که توانستیم مقاومت مارکسیستی را به مقاومت دینی تبدیل کنیم.
سعیدی ضمن بیان اینکه با تکیه‌بر دین و شهادت‌طلبی می‌توان در برابر استکبار گران ایستاد، تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب قرار دادن نظام مردم‌سالاری دینی در فراز دموکراسی بود که نمی‌توان این موهبت‌ها و هنر امام راحل و رهبر معظم انقلاب را جبران کرد.
وی بابیان اینکه اگر مردم پیامد و دستاورد‌های انقلاب را نفهمند متوجه ظهور نخواهند شد، افزود: تا اسلام در منطقه پابرجا نباشد کسی معنی ظهور را نمی‌تواند درک کند.
رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا بابیان اینکه در انقلاب فرقه منزوی تشییع به حرکت انقلابی بانام اسلام ناب محمدی تبدیل شد، ابراز داشت: دشمنان یک هزار و ۴۰۰ سال تلاش کردند تا شیعه را به‌صورت منزوی درآورند، اما این انقلاب توانست تشییع را در سطح جهان زنده کند.
سعیدی بابیان اینکه ملت ایران نماد شیعه هستند، تصریح کرد: بن سلمان به دنبال اقدام علیه تشییع است، اما دراین‌بین جنایتکاران انگلیسی و آمریکایی از قدرت ایران می‌هراسند چراکه تشییع امروز دنیا را تسخیر کرده است.
وی بابیان اینکه انقلاب با شعار نه شرقی و نه غربی پا به عرصه گذاشت، افزود: مگر می‌شود مهدی موعود ظهور کند و تشییع را مردم یک فرقه منزوی بدانند ما طرفدار ایمان هستیم که برای مقابله با نظام استکباری نظریه مهدویت ضروری است.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه استکبار، ظهور امام زمان (عج) را پیش‌بینی کرده است، ابراز داشت: آمریکا ۳۵ فیلم بلند برای مهدویت ساخته است که نشان می‌دهد ما در وسط راه قرار داریم و برای رفع موانع سر راه همت و اراده عظیمی نیاز داریم.
سعیدی بابیان اینکه در جریان مهدویت نباید تحت تأثیر جنگ روانی قرار گیریم، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید مدافع ارزش‌های انقلاب باشند و مجلس باید از اقدام پلیس برای مبارزه با بی حجابی دفاع کند.
وی بابیان اینکه مراسم نیمه شعبان بیشتر جنبه تشریفات پیداکرده است، افزود: در شرایطی که خداوند از حضرت آدم تا امام عصر رهبران دینی را حفظ و به مردم معرفی کرده است آیا توانستیم انتظارات امام را به‌درستی برآورده کنیم که در پاسخ نمره بشریت نسبت به انجام‌وظیفه خود در قبال انتظارات امام عصر (عج) نمره منفی خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها