خبرهای داغ:
دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور از رونمایی تمبر ملی نخستین کنگره مدافع حرم در این کنگره خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۴۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
تمبر ملی نخستین کنگره مدافع حرم رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا امیدواریان در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافعان حرم کشور خبر داد و اظهار داشت: این کنگره عصر امروز در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اهداف برگزاری این کنگره گفت: شهدای مدافع حرم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از کیان اسلام در خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ارزش‌های اسلامی به جنگ با داعش رفتند بنابراین وظیفه ما پاسداشت یاد و خاطره این شهدای بزرگوار است.

دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور به برنامه‌های این کنگره اشاره و افزود: سید جواد هاشمی مجری کنگره ملی جوانان مدافع حرم و سردار کاجی راوی این کنگره هستند، همچنین یکی از هنرمندان عرصه تلویزیون به اجرای نمایش در این کنگره خواهد پرداخت.

امیدواریان تجلیل مادران شهدای مدافع حرم در این کنگره را مورداشاره قرارداد و گفت: مادران شهدای مدافع حرم در این برنامه به خاطره گویی در مورد فرزندانشان خواهند پرداخت.

وی از رونمایی از تمبر ملی نخستین کنگره شهدای مدافع حرم نیز خبر داد و افزود: همراه با رونمایی از این تمبر ملی از دو کتاب تخصصی دیگر نیز در حوزه شهدای مدافع حرم و همچنین پوستر جشنواره فرهنگی هنری در این کنگره رونمایی می‌شود.

دبیر نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور خاطرنشان کرد: کنگره ملی جوانان مدافع حرم کشور در حقیقت در کنار بزرگداشت خاطره شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری جوانان مدافع حرم بوده که از برگزیدگان آن در جشن ۴۰ سالگی انقلاب تقدیر می‌شود.

وی رشته‌های شرکت‌کننده در این جشنواره را نام برد و بیان کرد: کسانی که می‌خواهد در این جشنواره شرکت کنند، می‌توانند آثار خود را در حوزه شعر، فیلم مستند و پویانمایی، تله‌فیلم، کتاب، مقاله، داستان، خاطره و همچنین در حوزه گرافیک مانند پوستر، عکس و طرح‌های گرافیکی و نمایشگاهی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.بسیج
ارسال نظرات
پر بیننده ها