خبرهای داغ:
رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور مطرح کرد

فعالیت ۵ هزار زن خیر مدرسه ساز در کشور

رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور گفت: خیرین مدرسه ساز از حدود ۲۰ سال پیش به صورت منسجم فعالیت می‌کنند و پنج هزار زن خیر مدرسه ساز در کشور داریم.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۳۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، خدیجه نیزاری امشب در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به ویژگی‌های دنیا اظهار کرد: براساس آیات قرآن، اموال در دنیا فانی است و آن چیزی که برای انسان در آخرت باقی می‌ماند، اعمال صالح است.

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ آیه در خصوص علم و دانش در قرآن وجود دارد، ارزش علم و تعلیم و معلم بر کسی پوشیده نیست، خیرین مدرسه ساز به این مساله پی بردند که سعادت انسان‌ها در گروی علم و فرهنگ است و این خیرین از حدود ۲۰ سال پیش به صورت منسجم فعالیت می‌کنند و پنج هزار زن خیر مدرسه ساز در کشور داریم.

رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور افزود: با وجود مشارکت گسترده خیرین در مدرسه سازی، هنوز مدارس نیمه تمام بسیاری در کشور داریم و باید بیش از پیش در احداث مدارس در ایران سرمایه گذاری شود.

نیزاری با مشارکت بانوان در مدرسه سازی اظهار کرد: خیرین از تمام توان خود در زمینه اموال برای احداث مدارس هزینه می‌کنند و حتی گاهی بانوان خیر طلای خود را برای تامین اعتبار مورد نیاز احداث مدارس می‌بخشند.

وی خاطرنشان کرد: از آیت‌الله علوی گرگانی درخواست دارم که اجازه صرف وجوهات شرعی توسط مردم در زمینه مدرسه سازی را بدهند، چنین اجازه‌ای می‌تواند در گسترش مدرسه سازی تاثیر داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار