مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع):

ذلت و خواری در فرهنگ بسیج جایی ندارد/ در عرصه اقتصادی باید به جایگاه خود قدرت ببخشیم

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: باید با بینش و منش انقلابی و بصیرت، دشمن خود را بشناسیم و آنان را نیست و نابود کنیم چرا که در فرهنگ بسیج ذلت و خواری جایی ندارد.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۹۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در همایش حکمت مطهر؛ گرامیداشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری فریمانی که با حضور فرماندار، امام جمعه و اقشار مختلف بسیجیان شهرستان فریمان به همت نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان برگزار شد؛ با اشاره به وظیفه بسیجیان در عصر حاضر گفت: بصیرت سیاسی، عمل انقلابی و جهادی نیاز امروز جامعه ما است.

وی با بیان این که عمل انقلابی و ارزشی عجین شده در جهاد است، اظهار کرد: جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند متعال بر روی بندگان مخلصش از جمله بسیجیان جهان اسلام گشوده است.

وی در ادامه افزود: باید با بینش و منش انقلابی و بصیرت، دشمن خود را بشناسیم و آنان را نیست و نابود کنیم چرا که در فرهنگ بسیج ذلت و خواری جایی ندارد.

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: همانطور که در عرصه نظامی قدرت اول منطقه هستیم باید در عرصه اقتصادی هم جایگاه خود را قدرت ببخشیم و در اقتصاد کشور تحول ایجاد کنیم و پیمودن این راه جز با کار و تلاش بی وقفه و تکریم کارگر و کالای ایرانی و جهاد اقتصادی میسر نخواهد بود.

وی با اشاره به نقش موثر بانوان بسیجی در این عرصه گفت: با اطاعت از مقام معظم رهبری تمام کالا‌های مصرفی در منزل باید ایرانی باشد تا در این عرصه نیز دشمنان نظام را خوار و ذلیل سازیم.

گفتنی است در پایان، از ۳۸ نفر از مربیان عقیدتی سیاسی، نظامی، هادیان سیاسی، مربیان طرح صالحین، فرمانده هان حوزه‌های مقاومت و خبرنگاران افتخاری بسیج با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار