به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، ویژه برنامه ای برای کارکنان ناحیه در نمازخانه ستاد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۳۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بخاطر حضور منظم و منسجم در جلسات قرآنی و اخلاق عقیدتی سیاسی این حضور را ستود و آن را از جمله شایستگی های پاسداری دانست.

حجت الاسلام شریفی در ادامه در مورد جایگاه علم و تعلیم و تربیت ابراز داشتند: که در اسلام علم و علم آموزی از جایگاه والایی برخوردار است و تحصیل کننده علم همچون پیامبران در روز قیامت دارای مقام شفاعت می باشد و پیامبر(ص) عالمان را خلیفه و جانشین خود دانسته و بر آنان رحمت فرستاده است و امام سجاد(ع) در مورد مقام معلم فرموده اند: باید احترام او را در مجالس نگهداری و به حرفهایش گوش بدهی و با دوستانش دوست باشی و با دشمنانش دشمن باشی.

وی تصریح کردند:شهید بزرگوار علامه مطهری نمونه بارزی از علمای اسلام شناس و آگاه به زمان می باشد و به مطالعه آثار و کتابهایش تاکید کردند.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد و در این مراسم از شرکت کنندگان منظم در جلسات نور مبین کارکنان رسمی و وظیفه در طول سال 96 تجلیل گردید.

در پایان از حاضران در مراسم با صرف صبحانه پذیرایی بعمل آمد.

ارسال نظرات