خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان چایپاره:

سربازان واقعی امام زمان(عج) در حال حاضر پاسداران و بسیجیان هستند

در دیدار با امام جمعه شهرستان چایپاره به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج عنوان شد: سربازان واقعی امام زمان(عج) در حال حاضر پاسداران و بسیجیان هستند.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۳۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به همراه کارکنان ناحیه چایپاره با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

حجت الاسلام شریفی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های عقیدتی سیاسی در طول سال پرداختند.

امام جمعه شهرستان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، جوانان امروز را بالاتر از جوانان صدر انقلاب معرفی کردند چراکه اکثر جوانان امروزی در میان این همه آلودگی و زمینه های گناه خودشان را حفظ کرده اند.

حجت الاسلام جمشیدی بیان کردند: بصیرت افزایی در سپاه و بسیج باید همچنان ادامه یابد تا امثال شهید حججی ها تربیت شوند که الحمدلله وجود دارند.

وی تصریح کرد: اینکه پاسداران در شهرستان ما خوشنام هستند یک افتخار است و معلوم هست که عقیدتی سیاسی خوب کارکرده است و سربازان واقعی امام زمان(عج) در حال حاضر پاسداران و بسیجیان هستند.

در پایان هدیه ای به رسم خدمات امام جمعه محترم بعنوان مربی عقیدتی اهداء گردید.

ارسال نظرات