خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان چایپاره در همایش حکمت مطهر:

در سپاه، جوان هایی در پرتو آموزش های عقیدتی سیاسی تربیت شده اند

همایش حکمت مطهر به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در شهرستان چایپاره برگزار شد
کد خبر: ۹۰۱۲۸۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم ویژه برنامه ای با عنوان همایش حکمت مطهر در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی شهرستان چایپاره با حضور مسئولین شهرستانی و بسیجیان برگزار شد.

در این همایش امام جمعه شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، بیان کردند: خانواده های ایرانی باید با تربیت فرزندان صالح زمینه ظهور را فراهم نمایند و مباحث عقیدتی و سیاسی را در خانواده خود جدی بگیرند چون امام زمان(عج) باید سرباز صالح داشته باشد.

حجت الاسلام جمشیدی تصریح کردند: ما افتخار می کنیم که در سپاه عزیز جوانهایی صالح در پرتو آموزشهای عقیدتی سیاسی تربیت شده اند و با معنویت افزایی و بصیرت افزایی خویش به کلام ولایت عمل می کنند و موجب خشنودی قلب نازنین آقا امام زمان(عج) می شوند.

وی ضمن تشکر از مسئولین آنها را به خدمت بیشتر در مناطق محروم تشویق کردند و گفتند هرکس در مناطق محروم به مردم خدمت نماید مورد رضایت خداوند متعال و امام زمان(عج) و ولایت می باشد.

وی ضمن تجلیل از شهید بزرگوار شهید مطهری و شهید محلاتی ابراز داشتند که امام در فقدان این بزرگواران اشک غم ریختند و فرمودند حاصل عمرم بودند و ما امیدواریم راه آن شهیدان بزرگوار را به نحو احسن با مطالعه کتابهای آنها و خاطرات آنها در زندگی مان به کار آوریم.

در این همایش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن عرض خیرمقدم گویی به مدعوین و میهمانان به ارائه گزارش تصویری از برنامه ها و فعالیت های این دفتر در طول سنوات قبل پرداختند.

در طول همایش نماهنگ و کلیپ هایی از سخنان شهید مطهری، تبیین شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی و جشن نیمه شعبان پخش گردید.

در پایان همایش ضمن تجلیل از مقام شامخ همه شهداء والا مقام و خانواده های معزز آنها، از خانواده تنها شهید روحانی شهرستان شهید میرعلی اکبر موسوی تجلیل بعمل آمد و به جمعی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و فرماندهان و مدیران و مربیان و سرگروههای شجره طیبه صالحین به رسم یادبود  هدایایی اهداء گردید.

همایش با قرائت دعای سلامتی آقا امام زمان(عج) خاتمه یافت.

ارسال نظرات