خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در همایش حکمت مطهر که به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد گفت: شهید مطهری عالم زمان شناس بود شرایط و مسائل زمان را می دانست و در مورد آن کتاب می نوشت متفکرین باید با شیوه و روش شهید مطهری پاسخ گوی مسائل جهان باشند.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۲۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به ویژگی های شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری ایدوئولیک انقلاب اسلامی می باشد و یک انسان متفکر بود که تفکر علمی و عقلانیت در تمام اندیشه های او متبلور می باشد شهید مطهری عالم زمان شناس بود شرایط و مسائل زمان را می دانست.

 حجت الاسلام میر تاج الدینی با تاکید بر الگو گرفتن از روش شهید مطهری اضهار داشت: امروزه در حوزه و دانشگاه الگو گیری از بیان و مشی علمی استاد مطهری مورد غفلط واقع شده است در صورتی که در حال حاضر مسائل جدید و گوناگون به وجود آمده است که متفکرین باید با شیوه و روش شهید مطهری پاسخ گوی مسائل جهان باشند.

عضو شورای سیاست گذاری صدا و سیما با بیان اینکه شهید مطهری اصل عقلانیت را به جریان انداخت گفت: بحث عقلانیت و خردورزی یکی از ویژگی های مکتب تشیع و اسلام است و آیات قران کریم به کرات به انسان را به تفکر و تعقل دعوت کرده است که شهید مطهری با ابزار تعقل و اندیشه ورزی و خردورزی به سراغ مسائل دینی و جامعه می رفت و جمود و تحجر در او نبود.

وی با تاکید بر توانمندی های داخلی در حل مشکلات کشور گفت: اگر در ابعاد نظامی ملت ایران موفق شده است در مسائل اقتصادی نیز با حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی می تواند مشکلات اقتصادی  را رفع کرده و به قدرت اقتصادی برسد تاریخ 40 ساله انقلاب نشان می دهد با تکیه مسئولین بر مردم و توانمندی های داخلی مشکلات بزرگ کشور حل شده است.

در ادامه همایش از فرماندهان و مسئولین عقیدتی حوزه های مقاومت که در اجرای آموزشهای عقیدتی سیاسی همکاری داشتند با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

ارسال نظرات