خبرهای داغ:
ویژه برنامه ی هفته عقیدتی سیاسی با حضور پایوران کادر و سرباز ناحیه تکاب ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولین شهرستانی ازجمله مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تکاب ، امام جمعه شهرستان تکاب ،ریاست حوزه علمیه تکاب و سایر مسئولین در محل کانون بسیج شهرستان تکاب برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۱۲۸۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، در ابتدای مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب ضمن عرض خیرمقدم به کلیه ی حاضرین در جلسه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هویت انقلابی و دینی و اسلامی دارد و باید در مسیر ارزشها قدم بردارد.

حجت الاسلام سید صادقی افزود: در سپاه تشکیلاتی به نام عقیدتی سیاسی بنا نهاده شده است و مسئولیت این تشکیلات تقویت بنیانهای دینی و مبانی ارزشی و انقلابی و بصیرت افزایی است که این مهم در طول سالهای مختلف انجام شده است  .

به امید اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت حجت علیه السلام باشد والگویی برای تمام کشورهای دنیا باشد . لذا هفته عقیدتی سیاسی فرصتی است که ما این شعار ودعای خود را به عرصه تامل بگذاریم وبدانیم برای زمینه سازی ظهور چه کارهایی  باید انجام شود لذا در این مسیر نا ملایماتی وجود دارد که با الگو گیری از کلام ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) می توانیم به سعادت حقیقی دست یابیم و راه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را هموار سازیم .

در ادامه امام جمعه شهرستان تکاب ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  و میلاد امام زمان (عج) گفت : سالروز شهادت استاد و علامه شهيد مرتضي مطهري در سپاه به اسم هفته عقيدتي سياسي نام گذاري شده است. عقیدتی و سیاسی دو رکن هدایتگر سپاه می باشند که با فعالیت ها و برنامه های اعتقادی و بصیرت افزایی خود هدایتگر سپاه می باشند .

حجت الاسلام برادری افزود: از همان ابتداي تشکيل سپاه کلاس هاي عقيدتي براي تعميق و تحکيم هر چه بيشتر آموزه هاي ديني پاسداران در مراکز مختلف سپاه برگزار مي شد. وجود دو مجموعه عقيدتي و سياسي در سپاه ضمن آنکه مانع نفوذ افکار منحرف و آلوده به مجموعه سپاه شد، به شکل لحظه اي نيروهاي سپاه را براي تشخيص تحرکات دشمن و واکنش بهنگام و مناسب آماده نگه داشته است و باید قدر این مجموعه دانسته شود .

در ادامه این مراسم جانباز بالای 70 درصد ، بسیجی حاج یحیی صادقی به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس پرداختند .

این مراسم با مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و تقدیر و تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب خاتمه یافت .

ارسال نظرات