همزمان با سالروز میلاد جوان دشت کربلا حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان جشنواره فرهنگی ورزشی با گردهمایی اسکیت بازان در سالن 200نفری شهید چمران شهرستان خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۱۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس شورای شهر شهرستان خوی در جمع ورزشکاران این شهرستان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم روز جوان، گفت: توکل به خداوند و ایمان به منبع لایزال الهی؛ نقطه قوت و اتکای جوانان و دانشجویان در تمامی مراحل و عرصه های زندگی فردی و اجتماعی است.

مجید مقدم با این عنوان که جوانان اصلیترین نقش را در پیشرفت کشور دارند گفت:داشتن انگیزه و عدالت خواهی با واژه جوان همراه است و خوشبختانه به برکت فرهنگ کهن اسلامی ایرانی و گفتمان انقلاب اسلامی، این ویژگی های مثبت در نسل جوان ما وجود داشته و آثار و نتایج آن در حوزه های مختلف فرهنگی،اقتصادی، علمی، صنعتی و ... بروز و ظهور یافته است.

رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان خوی نیز در ادامه افزود: کلمه جوان مفاهیمی نظیر فعال بودن، با انگیزه بودن، فتح قله های موفقیت، تلاش برای سازندگی جامعه و ایجاد جامعه ای آزاد، آباد و عدالت محور را به ذهن انسان متبادر می سازد.

طباطبایی همچنین با بیان عملکرد جامعه ورزش شهرستان خوی گفت: ما بر آنیم که  با برگزاری مسابقات و انجام برخی از برنامه ها ی متنوع بتوانیم سلامت جسمی و روحی جوانان را ارتقاء بخشیم.

گفتنی است که اجرای گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود بسیج هنرمندان، دیکلمه و انجام بازهای بومی محلی همراه با نمایش اسکیت بازان از حاشیه های این برنامه بود.

ارسال نظرات