خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا:

شهدا و خانواده هایشان مایه برکت این نظام هستند

حجت الاسلام سرایی در راس اکیپی به پاس تقدیر و تشکر از صبر و پایداری خانواده شهدای والا مقام و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان از خانواده شهیدان ابراهيمي و رستملو در شهرستان خوي دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۱۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آستان آذربايجان غربي، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته معلم شهداء و خانواده آنان را مایه برکت و افتخار کشور توصیف کرد و خطاب به خانواده این شهیدان گفت: که خداوند انشا الله اجر و توفیق فراوان به شما در دنیا و آخرت عنایت کند.

حجت الاسلام سرایی خاطر نشان کرد: خانواده شهدا با تربیت و تشویق فرزندان خود برای جهاد و شهادت در راه خدا، وظیفه بسیار بزرگی را انجام دادند و همین حضور و فداکاری شهیدان منجر  به حفظ کشور شد.

وی همچنین گفت: دشمنان از خدا بی خبر به خیال خام خود با راه انداختن جنگ، تفرقه، تحریم و ترور شخصیت ها قصد برهم زدن حکومت اسلامی را داشتند اما به حول و قوه الهی و وحدت و انسجام ملت به رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای    (مد ظله العالی) اسلام و انقلاب، یاد و خاطره شهدا در کشور همیشه زنده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در این دیدارها که در معیت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی،معاون روابط عمومی و تبليغات سپاه شهداء صورت گرفت با اهدای لوح تقدیر و هدایا از صبر و پایداری خانواده شهداء تجلیل نمود.

ارسال نظرات