مراسم تکریم و معارفه مسئول درمانگاه مهر شفاء شهرستان تکاب با حضور جمعی از مسئولین سپاه تکاب و مسئول بهداری سپاه شهداء برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۱۲۸۱۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، در مراسمی که در درمانگاه مهر شفاء شهرستان تکاب  برگزار شد از زحمات جناب آقای "صادقی" رئیس پیشین درمانگاه مهر شفاء شهرستان تکاب تقدیر و آقای "احمد سروی" به عنوان رئیس جدید درمانگاه مهر شفاء شهرستان تکاب معرفی شد.

 در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی گفت : درمانگاه مهرشفاء بسیجیان شهرستان تکاب ، خدمات درخشانی را برای بسیجیان و آحاد مردم عزیز شهرستان تکاب در زمینه های پزشکی ارائه می نماید .

حجت الاسلام سید صادقی افزود : جناب سرهنگ صادقی در طول این مدت که به عنوان مسئول درمانگاه مهر شفاء بسیجیان بود زحمات زیادی متحمل شدند که جا دارد از زحمات این بزرگوار تقدیر و تشکر نمایم و همچنین برای مسئول جدید درمانگاه ، جناب سرهنگ سروی آرزوی موفقیت می نمایم .

در پایان این مراسم از زحمات اقای زین العابدین صادقی تقدیر بعمل آمده و آقای احمد سروی بعنوان مسئول جدید درمانگاه مهر شفاء بسیجیان شهرستان تکاب منصوب شدند.

 

ارسال نظرات