خبرهای داغ:
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای شناسایی نقاط حادثه‌خیز تصریح کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۴۹ نقطه مشکل دار در حریم شبکه فشار ضعیف برق در استان همدان رفع و یک هزار و ۹۷۸ نقطه آسیب پذیر نیز شناسایی و رفع شده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۰۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

رفع 2449 نقطه حادثه‌خیز در حریم شبکه فشار ضعیف استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ایرج والیزاده امروز در مراسم روز بزرگداشت روز جهانی کارگر و صنعت برق با اشاره به عملکرد یک ساله ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: در سال گذشته برای اولین بار برنامه عملیاتی ایمنی تدوین و به تصویب رسید به طوری که بیش از ۷۰ درصد برنامه عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته توسط کمیته عالی ایمنی شرکت ۸ جلسه ایمنی برگزار شد، افزود: طی این جلسات ۸۲ مصوبه به اجرا شد و ۱۸ مصوبه در دستور کار قرار دارد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۲۵ میلیون تومان کارت سبز به افراد ایمن‌کار پرداخت شد، ‌افزود: همچنین برای ۲۴۵ نفر کارت سبز و برای ۱۵ نفر کارت قرمز صادر شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای شناسایی نقاط حادثه‌خیز تصریح کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۴۹ نقطه مشکل دار در حریم شبکه فشار ضعیف برق در استان همدان رفع و یک هزار و ۹۷۸ نقطه آسیب پذیر نیز شناسایی و رفع شده است.

والیزده در خصوص بازدیدهای صورت گرفته از اکیپ‌های عملیاتی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۷ هزار بازدید از اکیپ‌های عملیاتی برق صورت گرفت، اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته این بازدیدها بسیار تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته هیچ گونه حادثه درون سازمانی در صنعت برق استان رخ نداد، یادآور شد: متاسفانه در بخش برون سازمانی سه حادثه رخ داد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶ حادثه مردمی در صنعت برق استان رخ داد، خاطرنشان کرد: طی این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر نیز مجروح شدند.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از حوادث مردمی در صنعت برق یادآور شد: لازم است برای این امر اقدامات بیشتری صورت گیرد تا شاهد وقوع حادثه در این بخش نباشیم.

والیزاده عضویت دفتر ایمنی شرکت برق همدان در هشت کمیته فعال شرکت توانیر را به عنوان یک اتفاق خوب در صنعت برق همدان دانست و اضافه کرد: با ابلاغ معاونت هماهنگی توزیع دفتر ایمنی استان عضو کمیته فعال شرکت توانیر درآمده به طوری که از ۳۹ شرکت تنها هشت شرکت عضو این کمیته است که می‌تواند برای شرکت توزیع برق همدان مایه برکت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات