خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج خوسف گفت: اقتدار امروز سپاه به برد موشک ها و اقتدار نظامی آن نیست بلکه به میزان ایمان و اعتقادات دینی نیروی انسانی آن است.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۶۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

حجت الاسلام و المسلمین مهدی الوانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج خوسف ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عزیز مرتضی مطهری، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام آیت الله مرتضی مطهری با پیروی کردن از اندیشه های این شهید عملی می شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه عنوان داشت: با توجه به اینکه شهید مطهری استاد اخلاق و اعتقادات و بصیرت افزایی سیاسی بوده است و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه هم همین وظیفه را بر عهده دارد این هفته را به نام عقیدتی و سیاسی در سپاه نام گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سپاه پس از رهبری در ماندگاری انقلاب سهم بسزایی داشته و دارد، سنگر نشینی سپاه هم برای انقلاب به آن هویت دینی و ماهیت اعتقادی و سیاسی اش است.

وی افزود: ارتقاء معنویت، بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلاب از اهداف سپاه در زمینه کاری اش می باشد و این با تبیین اندیشه های اشخاص بزرگی مانند شهید مطهری ظهور و بروز می کند.

الوانی در پایان با اشاره به برنامه هایی که در طول این هفته در سطح شهرستان خوسق برگزار خواهد شد،تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، دیدار با امام جمعه شهرستا خوسف، شرکت در نماز جمعه این هفته، غبار روبی گلزار شدا، اردوی فرهنگی به سمت مزار سلطان ابوالقاسم(علیه السلام) نصر آباد، دیدار با خانواده شهدا، نشست های بصیرتی در سطح حوزه ها و پایگاه ها، گوهپیمایی و مسابقات تیراندازی و تنیس در سطح ناحیه و حوزه شهید چمران خوسف، برگزاری محفل انس با قرآن و شرکت در مراسم زنگ سپاس از مقام معلم از جمله این برنامه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها