مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میرجاوه گفت: هیچ آیینی نداریم که به منجی اخر الزمان معتقد نباشد تمام ادیان الهی وعده ظهور منجی آخرالزمان را در کتب و سخنان بزرگان خود آورده اند که فردی می آید که جهان را نجات خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۴۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه؛حجت الاسلام والمسلمین محسن اکبری زاده، در مراسم گرامیداشت نیمه شعبان اظهار کرد: کسی که بمیرد و ولی زمان خویش را نشناسند در دنیا و آخرت دچار خسران شده و به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است.

وی با بیان اینکه تمام ادیان به ظهور منجی آخرالزمان اعتقاد دارند, افزود:هیچ آیینی نداریم که به منجی آخر الزمان معتقد نباشد تمام ادیان الهی وعده ظهور منجی آخرالزمان را در کتب و سخنان بزرگان خود آورده اند که فردی می آید که جهان را نجات خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: در آیین هندو معتقدند که منجی ظهور خواهد کرد که پیشوای خلق خواهد بود و همه جهان را فرا می گیرد و اعتقادبه منجی در ادیان و آیین های مختلف وجود دارد و از مطالعه کتب این آیین در می یابیم که منحی آخر الزمان تمام مردم را همگام خود را کرده و دنیا را نجات خواهد داد و خداوند با او همراهی می کند.
وی تاکید کرد: فرقه های مختلف اسلام به ظهور منجی آخرالزمان معتقدند و اکر می خواهیم از منظران واقعی امام زمان(عج) باشیم باید فضا را برای ورود آماده کنیم سربازان امام زمان باید صفات ایشان را داشته باشند.

برگزاری مسابقه، سرود، شعرخوانی و اهدای هدایا به هم نامان امام زمان(عج) از دیگر برنامه های این جشن بود.



ارسال نظرات