سردار عبدالهی خبرداد

تکمیل 40 ابر پروژه در سال 97 توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء/ تامین 50 درصد بنزین کشور با افتتاح ستاره خلیج فارس

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال 97 بیش از 40 ابر پروژه با مبلغ 118 هزار میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا در کشور به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۳۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عباد‌اله عبدالهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان بیان کرد: سپاه همان‌گونه که امام فرمودند حافظ انقلاب است و در هر جایی که احساس کند مشکلی و تنگناهایی  وجود دارد سپاه پاسداران وظیفه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با تشکیل تشکل‌های بسیجی در دوران دفاع مقدس پیروزی حاصل شد و امروز نیز با توجه به اینکه دشمن تلاش خود را در حوزه اقتصاد و معیشت برای ضربه زدن به کشور قرار داده است سپاه ورود پیدا کرده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء سپاه گفت: اکنون 200 هزار نفر به صورت مستقیم و یک میلیون نفر به صورت غیر مستقیم در این قرارگاه در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند و باید گفت 200 لشگر سازنده در کشور داریم.

عبدالهی اظهار داشت: در سال 97 بیش از 40 ابر پروژه با مبلغ 118 هزار میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتمالانبیا به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال 95 و 96 نیز 100 پروژه بزرگ آغاز شده که 75 پروژه به اتمام رسیده‌اند.

این مسوول اظهار داشت: در سال 97 حدود 10 ابر پروژه در حوزه نفت و گاز با اعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد دلار به بهره‌برداری می‌رسد که از مهم‌ترین آن‌ها طرح ستاره خلیج‌فارس است که 50 درصد از بنزین کشور را تامین‌ می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار