شهردار تبریز با اشاره به شهرت و آوازه تبریز به عنوان پاکترین شهر کشور گفت: تمیزی تبریز را مدیون تلاش کارگران شهرداری هستیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۲۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در مراسم جشن روز جهانی کارگر شهرداری تبریز اظهار داشت: انتخاب اول ماه می به عنوان روز جهانی کارگر نشان دهنده اهمیت و نقش قشر کارگر در تمام جوامع انسانی است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار قشر زحمتکش کارگر در عرصه تولید و توسعه کشور اذعان داشت: اگر تلاش و عملکرد کارگر نباشد چرخهای توسعه صنعت و اقتصاد دنیا نمی چرخد و این امر مهم در تمام کشورها مورد توجه است.

شهین باهر اضافه کرد: امروز کشورهای توسعه یافته به اهمیت و جایگاه کارگر در حرکت چرخه صنعت و اقتصاد آگاه بوده و به دنبال نیروی کار هستند نه مدرک دانشگاهی.

شهردار تبریز با بیان اینکه به عنوان خدمتگزار تبریز از زحمات و تلاشهای همکاران پاکبان و کارگران شهرداری تشکر می کنم که افتخار شهر پاک را در سایه زحمات این عزیزان کسب کرده ایم.

وی تاکید کرد: یکی از شاخص های تبریز پاکیزگی و تمیزی آن است که در ۲۰۱۸ باعث افتخار ماست و رییس جمهور نیز در آئین آغاز جشن 2018 به این امر اشاره کرد.

دکتر ایرج شهین باهر با تاکید بر اینکه، وظیفه ما تلاش برای رفع مشکلات این قشر زحمت کش است که در حد امکان پیگیر رفع این مشکلات هستیم، خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشن امروز اصرار داشتیم تا از خدمات و زحمت کارگران تلاشگر شهرداری تجلیل کرده و نهایت قدردانی خویش را به این عزیزان برسانیم.

شهردار تبریز گفت: پیشنهاد برگزاری جشن روز کارگران درفرهنگسرای الغدیر مطرح شد اما من معتقدم شان این عزیزان برپایی مراسمی لایق و شایسته در همین مجموعه است.

ایرج شهین باهر همچنین ضمن قدردانی از حمایت شورای شهر برای رفع مشکلات کارگران، گفت: انتخاب و نامگذاری یک روز سال با عنوان روز پاکبان را به وزارت کشور پیشنهاد داده ایم تا روز ۶ اردیبهشت به منظور قدردانی و ثبت زحمات این قشر انجام گیرد.

ارسال نظرات