خبرهای داغ:
مسئول نظارت و تایید صلاحیت عقیدتی سیاسی سپاه نهاوند عنوان کرد

مهدویت و ظهور منجی از مسلمات مذاهب

مسئول نظارت و تایید صلاحیت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند گفت: مهدویت و ظهور منجی از مسلمات مذاهب است حتی وهابیت؛ اما در مذهب شیعه به صورت کامل و جامع تر به ظهور منجی پرداخته شده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

مهدویت و ظهور منجی از مسلمات مذاهببه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محسن قاسمی در مراسم جشنی که به مناسبت نیمه شعبان در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری اظهار داشت: مهدویت و ظهور منجی از مسلمات مذاهب است حتی وهابیت؛ اما در مذهب شیعه به صورت کامل و جامع تر به ظهور منجی پرداخته شده است.

وی افزود : مرحوم مجلسی از امام صادق (ع) آورده‌اند که هرکس از شما بمیرد در حالی که منتظر این امر باشد همانند کسی است که با حضرت قائم(عج) در خیمه‌اش بوده باشد.

مسئول نظارت و تایید صلاحیت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: از وظایف منتظران حضرت مهدی(عج) شناخت حجت خدا و امام عصر(عج) و پیراستگی از بدی‌ها و آراستگی به خوبی‌ها است.

وی یادآور شد: همچنین پیوند با مقام ولایت، کسب آمادگی برای ظهور منجی جهت حق، ارتباط با فقها و مراجع تقلید، دعا برای تعجیل در فرج و بزرگداشت نام و یاد حضرت مهدی (عج) از دیگر وظایف منتظران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار