فرمانده انتظامي هریس از کشف 9 کیلو و 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگيری دو نفر متهم در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۱۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پايگاه خبري پليس، ستار داداشی در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقیان  با یک دستگاه خودرو آردی، رسیدگی به موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از  تعقیب و مراقبت، خودروی اعلامی را در یکی از محورهاي مواصلاتي شناسایی و متوقف و در بازرسي از داخل خودرو مقدار 9 کیلو و 980 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف کردند.

اين مقام انتظامي بیان داشت: در اين زمينه دو نفر متهم دستگير و یک دستگاه خودرو توقيف و با تشكيل پرونده مقدماتی براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

داداشی تأکيد کرد: مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر از اولويت هاي اصلی نيروي انتظامي است و پليس با جديت هر چه تمامتر با اخلال گران و برهم زنندگان امنيت اجتماعي و تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر برخورد مي نمايد.

فرمانده انتظامي هریس در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه خبر در مورد خريد و فروش مواد مخدر، مراتب را به پليس 110 گزارش نموده و پيشنهادات، انتقادات و تقديرات خود از عملکرد پلیس را به شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

ارسال نظرات